婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1270


1#
發表於 10-12-16 19:57 |只看該作者
我近期勁肚痛入左東區醫院急症, 點知一check就發現左一個 5cm x 8cm x 5cm 既朱古力瘤...醫院就suggest 我做微創手術...然後, 再 plan 生 bb...

我依家都 1516...唔知做唔做手術好?

有無 jm 係東區醫院做過呢一種手術?
做完後, 係咪真係可以快d 同 容易 d 有 bb?

如果想做, 其實政府同私家做有無大分別?

請指教及分享一下...thanks!!!


複式洋房

積分: 494


2#
發表於 10-12-17 15:15 |只看該作者

回覆 1# marshmallowbear 的文章

我兩年前都生左個朱古力瘤成10cm大,係私家嘉諾撤醫院做左微創手術,之後再打左三支停經針,停左半年月經,黎返月經即刻有左bb,total 有1年半無月經黎過,醫生話有左仲有可以等子宮再休息多10個月,減低復發機會,我仔仔已1歲了,剛12月份做左婦科檢查一切正常


水晶宮

積分: 57695

2026勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 10-12-17 17:28 |只看該作者
以你呢個瘤的SIZE,應該做手術好D,
如果細的瘤,或者可以試下中醫

我2年前做過,手術半年後有咗BB

我喺政府做的,未試過入私家醫院,所以答唔到你


原帖由 marshmallowbear 於 10-12-16 19:57 發表
我近期勁肚痛入左東區醫院急症, 點知一check就發現左一個 5cm x 8cm x 5cm 既朱古力瘤...醫院就suggest 我做微創手術...然後, 再 plan 生 bb...

我依家都 1516...唔知做唔做手術好?

有無 jm 係東區醫院做過呢一種 ...


大宅

積分: 1270


4#
發表於 10-12-17 22:28 |只看該作者

回復 2# HoiChing2009 的帖子

Hi HoiChing2009, 多謝你的回覆!!!

你係搵邊一位醫生做? 可否 share 給我知.
其實, 我都想再找多一位私定醫生 consult 一下...

各位有無好的介紹? 萬分感激!!


大宅

積分: 1270


5#
發表於 10-12-17 22:31 |只看該作者

回復 3# 09729loklok 的帖子

hi 09729loklok,

你向邊間政府做?

近期, 我睇新聞知好多政府婦產科醫生都走左...所以都有d 驚係一d 無經驗既醫生幫我做手術...

因為, 我真係好想要 bb...所以都好擔心!


水晶宮

積分: 57695

2026勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 10-12-18 10:24 |只看該作者
我喺伊利沙伯做
個醫生係有經驗果D(大年紀),唔係D後生廿幾三十歲果D
而家就真係唔知了

老公一直都唔讚成去私家做,
佢BUY政府係因為,佢認為政府D醫生日日都要做好多手術,正所謂功多藝熟咁喎
但SO FAR個手術做得好好呀,而家直情好難先睇得見個傷口

原帖由 marshmallowbear 於 10-12-17 22:31 發表
hi 09729loklok,

你向邊間政府做?

近期, 我睇新聞知好多政府婦產科醫生都走左...所以都有d 驚係一d 無經驗既醫生幫我做手術...

因為, 我真係好想要 bb...所以都好擔心! ...


大宅

積分: 1270


7#
發表於 10-12-18 23:25 |只看該作者

回覆 6# 09729loklok 的文章

我都1516...我而家諗緊如果我選擇向政府做...0甘我可以save 個幾萬 for ivf (if necessary)...

唔知我可唔可以問到醫院, 將會幫我做手術既醫生係咪d有經驗既呢?


子爵府

積分: 10218


8#
發表於 10-12-20 02:42 |只看該作者
除咗我個瘤唔喺10cm大(但我唔記得咗多大)和我個囡現在3 yrs多, 其他都同你一樣喎, 唔知我同你喺咪同一個醫生呢
原帖由 HoiChing2009 於 10-12-17 15:15 發表
我兩年前都生左個朱古力瘤成10cm大,係私家嘉諾撤醫院做左微創手術,之後再打左三支停經針,停左半年月經,黎返月經即刻有左bb,total 有1年半無月經黎過,醫生話有左仲有可以等子宮再休息多10個月,減低復發機會,我仔仔已1 ...


珍珠宮

積分: 39389

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


9#
發表於 10-12-22 13:49 |只看該作者

回復 8# marshmallowbear 的帖子

係咪快d有bb,就唔知。不過,只知,你懷孕10個月,係對你天然既保護,即唔洗用藥物打針,會自然d。

如醫生叫你做,就做啦,唔好拖喇 ~ 反正都要處理。
我當年都係QE做,都係有經驗醫生處理,做得好好,手術後3個月,就懷孕。但你話而家醫生流失率高,會唔會真係水皮左,呢方面就答唔到你喇! 但而家呢類手術係好普及,我諗好少會做得唔好掛?


男爵府

積分: 7291


10#
發表於 10-12-22 21:39 |只看該作者
[quote]原帖由 marshmallowbear 於 10-12-18 23:25 發表
我都1516...我而家諗緊如果我選擇向政府做...0甘我可以save 個幾萬 for ivf (if necessary)...

唔知我可唔可以問到醫院, 將會幫我做手術既醫生係咪d有經驗既呢? ... [/quote
我有粒約5cm既朱古力瘤,本來排左出年一月尾喺北區醫院做微創,但我就係見政府醫院啲醫生流失得太多,同埋我生bb時同我縫針既就係啲無經驗既醫生仔,搞到我勁痛,縫左一粒鐘佢都未搞掂,最後要揾第二個醫生幫手,呢次經驗令我有啲怕,所以最近我老公商量後決定去私家做,而家book左一月中做


大宅

積分: 1270


11#
發表於 10-12-22 22:23 |只看該作者
多謝你的sharing!!!
我決定會做手術, 同埋會搵私家做.
真的希望手術會順順利利, 然後好似你一樣3個月後可以成功 bingo!

原帖由 foggyao 於 22-12-2010 13:49 發表
係咪快d有bb,就唔知。不過,只知,你懷孕10個月,係對你天然既保護,即唔洗用藥物打針,會自然d。

如醫生叫你做,就做啦,唔好拖喇 ~ 反正都要處理。
我當年都係QE做,都係有經驗醫生處理,做得好好,手術後3個月,就懷孕。但你話而家醫生 ...


大宅

積分: 1270


12#
發表於 10-12-22 22:31 |只看該作者
縫針要成一個鐘, 仲要係再搵人攪...真係好驚!!
我同老公及家人相量後, 都會搵私家做!

我睇開個中醫都有同我講, 佢有個病人都係向政府做, 做完後剩係同佢講手術完成了...但之後, 個病人再向外面既婦科醫生到照, 點知先發覺個政府醫生已經切左佢大半卵巢, 而醫生係無同佢講過...

原帖由 mangodo 於 22-12-2010 21:39 發表
[quote]原帖由 marshmallowbear 於 10-12-18 23:25 發表 http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif
我都1516...我而家諗緊如果我選擇向政府做...0甘我可以save 個幾萬 for ivf (if necessary)...

唔知 ...


珍珠宮

積分: 39389

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


13#
發表於 10-12-23 14:40 |只看該作者
原帖由 marshmallowbear 於 10-12-22 22:31 發表
縫針要成一個鐘, 仲要係再搵人攪...真係好驚!!
我同老公及家人相量後, 都會搵私家做!

我睇開個中醫都有同我講, 佢有個病人都係向政府做, 做完後剩係同佢講手術完成了...但之後, 個病人再向外面既婦科醫生到照, 點知 ...


而家政府醫院都係用微創做呢個手術,做完,只會有好細好細既3條小疤,耐左,唔專登研究,直頭唔覺有。做完,都唔覺係d咩一回事。
我做完再懷孕,做產前檢查,連自己個私家醫生幫我睇時,都話做得好好,做得好清。又或我好彩,遇到經驗醫生。
聽你咁講,你個中醫所知既野,會唔會係好耐好耐之前所發生呢?


侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


14#
發表於 10-12-28 16:13 |只看該作者
2樣我都做過,論手勢一定私家好d,做完都唔覺傷口痛,又有保險claim返,政府做痛到我起唔到身,郁下都痛,同埋我估你應該幾後生,個瘤咁大,你都冇得揀唔做啦,除非差唔多更年期先博唔做啫,至於係咪做左易有d,我記得醫生曾經有句說話:你冇張靚既床比"佢",又點比佢著床呢.....


大宅

積分: 1270


15#
發表於 10-12-29 22:06 |只看該作者
我諗你遇到一個好醫生! :)
我無問個中醫, 佢講既 case 係咪好耐之前發生...
不過, 我覺得政府醫生都係以前個班會好d...
有經驗既都大部分出去私家掛牌.

原帖由 foggyao 於 23-12-2010 14:40 發表


而家政府醫院都係用微創做呢個手術,做完,只會有好細好細既3條小疤,耐左,唔專登研究,直頭唔覺有。做完,都唔覺係d咩一回事。
我做完再懷孕,做產前檢查,連自己個私家醫生幫我睇時,都話做得好好,做得好清。又或我好彩,遇到經驗醫 ...


大宅

積分: 1270


16#
發表於 10-12-29 22:09 |只看該作者
我今日見左私家醫生, 決定1月中做手術...非常多謝各位 jm 之前的 sharing 同 info!!!

希望手術順順利利!! 我都好想快 d 做 mama... :)


男爵府

積分: 7291


17#
發表於 10-12-30 12:43 |只看該作者
原帖由 marshmallowbear 於 10-12-29 22:09 發表
我今日見左私家醫生, 決定1月中做手術...非常多謝各位 jm 之前的 sharing 同 info!!!

希望手術順順利利!! 我都好想快 d 做 mama... :)

我都係一月中做,你去邊間醫院呀?我會喺浸會做呀!希望大家都順順利利,做完快啲有bb啦


大宅

積分: 1270


18#
發表於 10-12-31 00:47 |只看該作者
我會0向法國做.
希望你都順順利利, 一齊加油!!! :)

原帖由 mangodo 於 30-12-2010 12:43 發表

我都係一月中做,你去邊間醫院呀?我會喺浸會做呀!希望大家都順順利利,做完快啲有bb啦


複式洋房

積分: 494


19#
發表於 10-12-31 17:28 |只看該作者
唔好意思呀!!我咁遲先回應你,我好耐無上黎bk,剛剛見到你的問題,我當年係搵中環一個女婦科醫生做微創手術的,但佢收費唔平找數($66000),你可找另一位醫生都ok的,係葵芳張智醫生,佢比較平$45000已ok了


原帖由 marshmallowbear 於 10-12-17 10:28 PM 發表
Hi HoiChing2009, 多謝你的回覆!!!

你係搵邊一位醫生做? 可否 share 給我知.
其實, 我都想再找多一位私定醫生 consult 一下...

各位有無好的介紹? 萬分感激!! ...


大宅

積分: 1270


20#
發表於 10-12-31 18:31 |只看該作者
唔駛唔好意思lah~ 多謝你的info! :)

新一年希望個個都開開心心, 健健康康!!

原帖由 HoiChing2009 於 31-12-2010 17:28 發表
唔好意思呀!!我咁遲先回應你,我好耐無上黎bk,剛剛見到你的問題,我當年係搵中環一個女婦科醫生做微創手術的,但佢收費唔平找數($66000),你可找另一位醫生都ok的,係葵芳張智醫生,佢比較平$45000已ok了


...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo