夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 593


1#
發表於 05-7-11 12:41 |只看該作者

我應該信他嗎.....???

發現老公有一張上面寫滿一樓一地址的紙...他說是朋友的, 但明明是他的字跡..他還說是幫朋友寫的..我其實不信他...但他肯定的說他沒有去過...我也想信他...因為囝囝只有3個月大...我不想大吵大鬧...把事情鬧大...但我可以信他嗎????我很傷心, 剛做媽媽, 已感到壓力很大,還要發生這樣的事..我應該怎做?請給意見..


大宅

積分: 4323


2#
發表於 05-7-11 13:06 |只看該作者

Re: 我應該信他嗎.....???

當你選擇去相信的時候, 就不要再懷疑了. 那只會讓自己不開心.


複式洋房

積分: 227


3#
發表於 05-7-11 13:13 |只看該作者

Re: 我應該信他嗎.....???

你問吓佢啲咩野同邊個朋友要呢啲地址??如果佢話朋友麻朋友啦講你都唔識架啦.咁你就話我都識有啲一樓一既地址睇吓佢仲要唔要多啲!
如果佢問你点知,你就話知麻知law,講你都唔明架啦!!咁你講点解有咁多一樓一既地址我就講你知我点知. :tongue:


男爵府

積分: 5724


4#
發表於 05-7-11 13:15 |只看該作者

Re: 我應該信他嗎.....???

iplam, 你點知果d地址係一樓一?


別墅

積分: 593


5#
發表於 05-7-11 14:21 |只看該作者

Re: 我應該信他嗎.....???

Cynthia,

因為所有地址旁邊都有一個女仔名..etc: bobo, 樂兒..咁lor..我肯定佢一樓一, 佢都冇企圖解釋唔係..

Christylai, 我一向都很相信他..只是我在想如我這次也選擇相信..是不是只是自欺欺人...


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


6#
發表於 05-7-11 14:30 |只看該作者

Re: 我應該信他嗎.....???

你講得無錯,你相佢真係自欺欺人,邊有人咁熱心幫人抄”一樓一鳳”?!
如果你選擇原諒佢,都唔可以認同佢,一定要折穿佢講大話,唔係佢下次一樣以為可以過骨的。


大宅

積分: 4323


7#
發表於 05-7-11 18:08 |只看該作者

Re: 我應該信他嗎.....???

iplam,
要抽絲剝繭地查正丈夫是否出去滾, 實在是很花心力的.

你選擇了不相信, 請你行動去求証, 求真. 單是一張address list不足夠指控他. 男人如果是說謊的話, 總有一天, 會露出狡猾的尾巴.

行動, 才可以有選擇權和主導的位置. 祝你好運.


大宅

積分: 1148


8#
發表於 05-7-11 19:34 |只看該作者

Re: 我應該信他嗎.....???

christylai 寫道:
當你選擇去相信的時候, 就不要再懷疑了. 那只會讓自己不開心.


AGREE


複式洋房

積分: 232


9#
發表於 05-7-12 12:08 |只看該作者

Re: 我應該信他嗎.....???

比我就打死我都唔會信, 講得出呢 D "故事" 的人真係當對方得三歲 ??? 問題係視乎你自己願唔願意去原諒佢去尋花問柳


大宅

積分: 3773


10#
發表於 05-7-12 12:17 |只看該作者

Re: 我應該信他嗎.....???

我都唔信佢冇去到law........不過如果你原諒佢, 你一定要比佢知道, 你直覺佢係100%有去, 但係警告佢, 一定唔可以有下次, 如果再有下次, 你會點做......講真, 如果佢響你手袋度搵到張"叫鴨"既資料, 佢會唔會信你剩係幫朋友搵, 或者你對呢d野一d興趣都冇呀????


大宅

積分: 4508


11#
發表於 05-7-12 15:29 |只看該作者

Re: 我應該信他嗎.....???

佢又無唔返來睡呀!如果無,就無事,
如果有,我都有點擔心你.


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 05-7-12 16:38 |只看該作者

Re: 我應該信他嗎.....???

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 76971


13#
發表於 05-7-12 16:44 |只看該作者

Re: 我應該信他嗎.....???

唔好諗咁多啦, 可能佢心思思但最後都係唔咁去試呢


大宅

積分: 1200


14#
發表於 05-7-12 17:12 |只看該作者

Re: 我應該信他嗎.....???

先問自己,信佢會開心d? 定係唔信佢會開心d?


洋房

積分: 209


15#
發表於 05-7-12 17:13 |只看該作者

Re: 我應該信他嗎.....???

我知道這真是很難令人相信的,但我覺得如果要令自己唔開心既,咁又何必呢?
我覺得你只需要讓佢知道你是很著緊這關係,不喜歡他做出傷害你的行為,要他知道這樣做是會破壞這幸福家庭的,他一定會感受得到,如他也同樣著緊的話,他便不會再犯了。
若果他更變本加厲的話,不用我說你也應該知道怎樣做了。

祝福你


別墅

積分: 796


16#
發表於 05-7-12 18:23 |只看該作者

Re: 我應該信他嗎.....???

當你選擇去相信的時候, 就不要再懷疑!
☆★☆★◇◆◇☆^o^☆★☆◇◆◇☆★☆◆◇☆


別墅

積分: 593


17#
發表於 05-7-13 11:41 |只看該作者

Re: 我應該信他嗎.....???

多謝各位的意見, 有大家的安慰, 我的心情都好多了!

佢沒有唔返屋企, 不過因為佢自己做生意, 所以有好多自由時間, 而且佢有時又要上大陸做野...所以佢去邊, 我都控制唔到

但到而家佢都堅持自己冇做過...其實我也不要他承認, 只是始終都說服唔到自己去相信...個心好似唔知點咁, 我是不是想得太多??

可能佢真係心思思, 不過最後都冇去到..但我擔心心思思..遲早會出事...


洋房

積分: 90


18#
發表於 05-7-13 13:07 |只看該作者

Re: 我應該信他嗎.....???

christylai 寫道:
當你選擇去相信的時候, 就不要再懷疑了. 那只會讓自己不開心.


同意. 不要想太多, 比心機帶好你可愛的bb. 是男或是女 ?


別墅

積分: 593


19#
發表於 05-7-13 14:46 |只看該作者

Re: 我應該信他嗎.....???

mrs_connie,

bb 係囝囝, 今天剛好3個月大.

謝謝關心, 我想還是不去想太多好了.


禁止訪問

積分: 394


20#
發表於 05-7-13 15:58 |只看該作者

Re: 我應該信他嗎.....???

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo