跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 374


1#
發表於 05-7-15 12:26 |只看該作者

有沒有住美孚新邨全職媽咪

hello all,
我囝囝兩個半月大,剛搬住美孚新邨人新路不熟。有沒有住美孚新邨媽咪傾吓呀!
敏B


民房

積分: 6


2#
發表於 05-7-20 22:55 |只看該作者

Re: 有沒有住美孚新邨全職媽咪

Hello!
I've lived in Mei Foo for 5 Years!
And my daughter is 4 years old.
Now I am preparing to have another baby.
How is your baby?

Sally


別墅

積分: 692


3#
發表於 05-7-23 17:02 |只看該作者

Re: 有沒有住美孚新邨全職媽咪

[email protected]
How are you ???
我仔仔同我好有緣架 ~ 點解 ??? 係因為我同佢都係同月同日生日:party:呀 ! 不是特登開刀 , 而係真的順產呀 ! 我買六合彩都未種過 , 竟然生仔就可以一齊慶祝生日呀 ! 哈哈 ~~~ :-D :-)


別墅

積分: 622


4#
發表於 05-7-27 10:08 |只看該作者

Re: 有沒有住美孚新邨全職媽咪

Hi
Good morning
I live in Meifoo stage II
My daughter was born 2003/11/23


大宅

積分: 1678


5#
發表於 05-7-27 19:36 |只看該作者

Re: 有沒有住美孚新邨全職媽咪

Hi Hi :


My name is Natalie

I am five months old la

Any baby under 1 yrs old, come to talk


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo