懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1692


1#
發表於 11-1-11 19:49 |只看該作者
我由5WEEK開始流啡, 流到7WEEK到而家都重有, 食咗西醫安胎藥同葉酸一星期都重有流啡, 前幾日睇咗中醫安胎, 停咗葉酸同西藥, 但係重流緊, 想問葉酸可唔可以同中安胎藥一路KEEP住食?


大宅

積分: 1491

MommyPanel勳章


2#
發表於 11-1-11 21:50 |只看該作者
應該冇問題, 我宜家都係兩樣都食緊, 上午食葉酸 + materna, 夜晚食中藥。

我係睇浸大中醫, 個醫生都有問我有冇食葉酸‧


別墅

積分: 854


3#
發表於 11-1-12 10:33 |只看該作者
我都係一樣,朝早食葉酸 + materna, 夜晚先飲中藥


大宅

積分: 1872


4#
發表於 11-1-13 12:18 |只看該作者
我倆樣都有食丫.


大宅

積分: 3062


5#
發表於 11-1-13 15:51 |只看該作者
materna本身已經有1mg folic acid, 仲要另外食葉酸ma??

我之前問我個醫生, 佢就話孕婦每日只需0.4mg, 所以我只係食materna都夠...


複式洋房

積分: 381


6#
發表於 11-1-13 15:53 |只看該作者
無問題呀...我都係一路食中藥...一路食葉酸...我果陣由4w幾開始流啡流到9w幾...有中醫keep住睇你...流量無多到...多d平卧休息就無事架喇...


男爵府

積分: 7877

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 11-1-17 15:07 |只看該作者

回覆 5# totokingdom 的文章

materna ???


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 11-1-17 15:44 |只看該作者
無問題呀...我果時陀BB都係一路食中藥...一路食葉酸...

首頁
1

尾頁

跳至