論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5563


1#
發表於 11-1-21 02:12 |只看該作者
成個下就都5知响間屋到做mud,夜晚11點先黎燙衫,攪到聽朝無得著

仲要我聽朝特登起身向學校交待

穿左成個手掌咁大的洞.....激死我


大宅

積分: 3349

畀面勳章


2#
發表於 11-1-21 02:29 |只看該作者
扣佢人工啦($200內),唔好比佢以為做錯野唔使負責任。


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 11-1-21 09:13 |只看該作者
叫佢出錢買番一條


侯爵府

積分: 24035

好媽媽勳章 大廚勳章


4#
發表於 11-1-21 09:35 |只看該作者
扣佢錢!有好多工人係唔多識熨衫,同熨好耐好耐。我都好少要求エ人熨d重要衫褲,校服ー定要日日着果d,我寧願皺少少都唔駛熨。我只由得イ巨自己得嫻得濟時,イ巨自己選d無謂野熨下(床單、枕袋、較的舊衫),即係熨又得熨ヌ得果d,當係過日神順邊hea下。我知咁做係唔多妥當,但我覺得熨壞机会係好高(亦試過熨壞野),但我真係承受唔到風險,有d野熨壊了真係好麻煩。


公爵府

積分: 27829


5#
發表於 11-1-21 20:20 |只看該作者
如果是小學的話,我通常會買兩套衫褲方便替換.如果有多一套,我會叫佢放假個日自己去校服供應商度買番一條比我,如果要我幫佢搞,要收番手續費和人工.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo