婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 684


1#
發表於 05-7-20 00:56 |只看該作者

咳了成兩個星期

睇完中醫,又睇西醫都唔掂。 怕傳染比個女


大宅

積分: 4693


2#
發表於 05-7-20 16:06 |只看該作者

Re: 咳了成兩個星期

我曾經試過咳咗成個月, 肺都照埋, 又有食藥, 又介口都唔好! 卒之....哈! 唔知你夠唔夠膽試呢?! 我本死"啪"咗罐可口可樂, 真神奇! 即刻無咳喇! 我得咋...唔知其他人得唔得呢?

不過, 以我所知, 咳係一定唔可以食蜜瓜的, 呢個一定要介, 因為會引起喉嚨痕, 會咳得更勁!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo