想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19825

BK Milk勳章


1#
發表於 11-2-8 12:18 |只看該作者
因為夾生肖(兩公婆一樣生肖, 所以無咁煩), 所以好想要蛇仔b, 依家先o岩o岩係兔年, 會唔會太早呀?

如果真係要準備, 可以從何入手? 食物方面? 量體溫??


珍珠宮

積分: 34922

畀面勳章


2#
發表於 11-2-8 12:44 |只看該作者
機會係留比有準備既人, 所以都唔會太早, 祝你如願 !


伯爵府

積分: 19825

BK Milk勳章


3#
發表於 11-2-8 15:22 |只看該作者
我尋日特登走去買o左支探熱針, 諗住開始每朝量一下.....但係買o左之後, 家姐話唔可以用電子果隻, 要用水銀o既....

大家覺得係咪真係水銀o既先得o架??


大宅

積分: 1019


4#
發表於 11-2-8 16:09 |只看該作者
唔係呀, 我都係用電子, 係OK呀
仲有你最好而家小心D身體, 如果可以就睇吓中醫調理一下, 因為有好既田地, 先可以孕育出好既種子呀嘛, 嘻嘻


大宅

積分: 1019


5#
發表於 11-2-8 16:11 |只看該作者
仲有呀, 唔好減肥呀, 好傷身呀, OK
祝你成功


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


6#
發表於 11-2-8 16:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 11-2-8 16:48 |只看該作者
都唔會既, 可以儲定錢, 睇定多D 有關懷孕+湊B資料 (如煲咩湯水, 食咩野)


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


8#
發表於 11-2-8 16:50 |只看該作者
我都係用電子, 仲要得一個小數位呀,
但一樣睇到幾時排呀!

原帖由 ccwedding 於 8/2/2011 04:09 PM 發表
唔係呀, 我都係用電子, 係OK呀
仲有你最好而家小心D身體, 如果可以就睇吓中醫調理一下, 因為有好既田地, 先可以孕育出好既種子呀嘛, 嘻嘻
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


伯爵府

積分: 19825

BK Milk勳章


9#
發表於 11-2-8 16:51 |只看該作者
ccwedding: 其實我好大頭蝦, 今早第一日量...但係都唔記得, 落o左床行o左好多個圈先記得碌番上床再量過

我諗都唔減肥啦, 我係一直都好鐘意x99999飲可樂, 睇o黎我要先戒o左呢樣o野先....

BOBO6: 我老公同老爺都係九代單傳, 我唔好好攪掂呢單o野, 佢o地真係絕子絕孫o架....同埋o岩o岩掂到30條死線, 所以要認真計劃一下~~~


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


10#
發表於 11-2-8 17:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1019


11#
發表於 11-2-8 17:35 |只看該作者
你一定要提自己呀(用任何方法), 同埋最好每朝都要同一時間量先有用呀
因為我之前用既探熱針係係日本買, 佢有一個鐘, 每朝都會同一時間響, 所以就算我放假都要拎起佢嚟探咗先可以再訓囉.

可樂盡量戒咗佢啦, 偶然飲吓都OK啦.....

原帖由 丁丁aunty 於 11-2-8 16:51 發表
ccwedding: 其實我好大頭蝦, 今早第一日量...但係都唔記得, 落o左床行o左好多個圈先記得碌番上床再量過

我諗都唔減肥啦, 我係一直都好鐘意x99999飲可樂, 睇o黎我要先戒o左呢樣o野先....

BOBO6: 我老公同 ...


別墅

積分: 765


12#
發表於 11-4-15 17:39 |只看該作者
不會..您真是很有計畫的人..現在可以由有多方面預備..加油


男爵府

積分: 9611


13#
發表於 11-4-15 17:44 |只看該作者
BOBO6 發表於 11-2-8 16:16
我諗你最快要等到2012年5月BINGO先至係蛇B,2013年2月3日後出世,欣賞你生BB有計劃 ...

其實我虎年都計畫生龍B^^ 又係計好晒5月開工2月出世
proud of 米米


男爵府

積分: 9611


14#
發表於 11-4-15 17:46 |只看該作者
BOBO6 發表於 11-2-8 17:14
你30就唔好等,早生好過遲,你一定要仔,我幫你睇清宮圖,參考吓玩吓
虛齡31歲,農曆1月4月12月係仔,
虛齡32歲, ...

我寧願信排卵後做生仔機會大D
proud of 米米


男爵府

積分: 9611


15#
發表於 11-4-15 17:47 |只看該作者
ccwedding 發表於 11-2-8 17:35
你一定要提自己呀(用任何方法), 同埋最好每朝都要同一時間量先有用呀
因為我之前用既探熱針係係日本買, 佢 ...

我之前量體溫壓力就好大, 晚晚扎醒幾次…成日訓唔倒連續4個鐘…
proud of 米米


大宅

積分: 1019


16#
發表於 11-4-15 17:52 |只看該作者
恭喜恭喜


子爵府

積分: 13784


17#
發表於 11-4-16 10:38 |只看該作者
1) 30唔係死線, 今時今日有好多人30歲連婚都未结.
2) 夾生肖??? share我個case, 我兩公婆由32試, 今年夠2年, 未bingo, check過身體正常. 人算不如天算
3) 趁你今日未有uregency, 先揾中醫調理好兩公婆身體
4) 量體温要用口量那種(耳探不準確!!), 水銀 or 電子 also ok!!
5) 量體温係要一醒, 冇起身仍卧在牀, 手即可拿到探熱針, 即量, 等around 5 mins, 你起身周圍行再量已没有參考作用, 上網可找到正確量法


大宅

積分: 3493


18#
發表於 11-8-18 13:59 |只看該作者
我地一齊努力!因為睇形勢,我最快都會係蛇b呢!
但你唔係話12月開造人咩?
一擊即中的話乃龍也......

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo