跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 854


1#
發表於 05-7-24 22:52 |只看該作者

請問有無人知道大埇有咩車, 去觀塘小巴, 村巴都得, 因要快捷.(如近太和村就更好).

如題.
Thanks


水晶宮

積分: 61754

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 05-7-25 13:10 |只看該作者

Re: 請問有無人知道大埇有咩車, 去觀塘小巴, 村巴都得, 因要快捷.(如近太和村就更好).

好似無架喎~~我次次出觀塘都係行去昌運巴士站搭74X咋!! 不過都幾快架..... :-P


別墅

積分: 854


3#
發表於 05-7-27 00:47 |只看該作者

Re: 請問有無人知道大埇有咩車, 去觀塘小巴, 村巴都得, 因要快捷.(如近太和村就更好).

Dear YuYuMother,
收到, 謝謝您.


子爵府

積分: 10799

醒目開學勳章


4#
發表於 05-7-27 20:03 |只看該作者

Re: 請問有無人知道大埇有咩車, 去觀塘小巴, 村巴都得, 因要快捷.(如近太和村就更好).

係有小巴去觀塘, 早半年我都搭過, 由落馬洲開出經上水, 大埔去官塘. 在太和對面有很多去佐敦道小巴停車的避車處偶然都見到經過. 詳細車程就不太清楚.


子爵府

積分: 12759


5#
發表於 05-7-27 22:35 |只看該作者

Re: 請問有無人知道大埇有咩車, 去觀塘小巴, 村巴都得, 因要快捷.(如近太和村就更好).


你所提的小巴差唔多要半個鐘頭一班. 我唸你最好都是坐74x.

Mimi_Ma 寫道:
係有小巴去觀塘, 早半年我都搭過, 由落馬洲開出經上水, 大埔去官塘. 在太和對面有很多去佐敦道小巴停車的避車處偶然都見到經過. 詳細車程就不太清楚.
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


別墅

積分: 854


6#
發表於 05-7-28 00:05 |只看該作者

Re: 請問有無人知道大埇有咩車, 去觀塘小巴, 村巴都得, 因要快捷.(如近太和村就更好).

多謝各位的回應.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo