自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3841

好媽媽勳章


1#
發表於 05-7-25 00:30 |只看該作者

你地用邊隻洗衣粉呀?

之前開潔霸,貪佢可室內'浪'衫,都幾好用,今個月諗住轉吓新野,用左快潔隻薰衣草味,勁唔掂,完全去唔到漬,我件白t-shirt新買返黎,著左一次去洗,未洗前都白雪雪,一洗完成件衫又灰又黃,好似成年未洗過咁,隻洗衣粉開左10日左右,d粉已經變到硬哂,以前用潔霸都好好,冇呢d情況,你地又用邊隻洗衣粉呢?邊隻洗完d衫會真係潔白d ga?


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


2#
發表於 05-7-25 13:12 |只看該作者

Re: 你地用邊隻洗衣粉呀?

我用開威潔33的,
會唔會白d就唔知囉﹗
但都覺得幾好用喎﹗


別墅

積分: 712


3#
發表於 05-7-25 13:16 |只看該作者

Re: 你地用邊隻洗衣粉呀?

我用某傳銷公司AmwXX,大人洗衣粉及BB洗衣粉,OK!BB洗衣粉幾好用!!
兒童是世界上最快樂的人兒。


禁止發言

積分: 4444

好媽媽勳章


4#
發表於 05-7-25 14:28 |只看該作者

Re: 你地用邊隻洗衣粉呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 407255

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 05-7-25 14:33 |只看該作者

Re: 你地用邊隻洗衣粉呀?

威潔33
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


別墅

積分: 596


6#
發表於 05-7-25 14:38 |只看該作者

Re: 你地用邊隻洗衣粉呀?

潔霸..洗衫幾乾淨...
活在當下, 知足常樂 境隨心轉, 輕安自在 ;-)


別墅

積分: 838


7#
發表於 05-7-25 14:45 |只看該作者

Re: 你地用邊隻洗衣粉呀?

我用潔霸亮彩,貪佢洗彩色衫好d


禁止訪問

積分: 7265


8#
發表於 05-7-25 15:00 |只看該作者

Re: 你地用邊隻洗衣粉呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 05-7-25 15:03 |只看該作者

Re: 你地用邊隻洗衣粉呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3922


10#
發表於 05-7-25 15:06 |只看該作者

Re: 你地用邊隻洗衣粉呀?

碧蓮!
去污漬真係幾掂!
I'm not a yogi,but a yogist!


男爵府

積分: 9994


11#
發表於 05-7-25 15:13 |只看該作者

Re: 你地用邊隻洗衣粉呀?

獅王潔白物語,用左5,6年都無換過


子爵府

積分: 14185


12#
發表於 05-7-25 15:29 |只看該作者

Re: 你地用邊隻洗衣粉呀?

talkative 寫道:
潔霸


me too


大宅

積分: 1089


13#
發表於 05-7-25 19:32 |只看該作者

Re: 你地用邊隻洗衣粉呀?

我用快潔 洗衣液 好好用


別墅

積分: 919


14#
發表於 05-7-26 01:19 |只看該作者

Re: 你地用邊隻洗衣粉呀?

我o岩轉左AXE 洗衣液呀....
好白呀洗完......
真係估唔到呀...
[img align=left]http://www.filecabin.com/up1/1160493500-SUM.gif[/img]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo