自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7594


1#
發表於 05-7-25 17:44 |只看該作者

日前係西貢海面失
[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers


伯爵府

積分: 18564


2#
發表於 05-7-25 18:02 |只看該作者

Re: 失

近日真係多左一d關於警員唔好的新聞 :cry: :cry:


大宅

積分: 1736


3#
發表於 05-7-25 18:27 |只看該作者

Re: 失

我老公係佢同事, 但不太相熟, 那天我老公無跟他們出海, 聽說船上有成80人, 回程時都有人負責點名, 但當時就無人發覺, 不過當時潮退, 不是潮漲, 搵到機會都很微!! 他的同事都佷傷心呀!! :cry:


子爵府

積分: 11202


4#
發表於 05-7-25 18:38 |只看該作者

Re: 失

唉!搵到條屍都好過無!


大宅

積分: 1800


5#
發表於 05-7-25 18:55 |只看該作者

Re: 失

:cry: :cry:
總算搵到個人
Love You Baby


男爵府

積分: 7594


6#
發表於 05-7-25 19:20 |只看該作者

Re: 失

點名果個一定好内疚...不過80人真係多左d...
所以有時做事真係不可以求其!!
唉!真係欺山莫欺水!!

pakhei1128 寫道:
我老公係佢同事, 但不太相熟, 那天我老公無跟他們出海, 聽說船上有成80人, 回程時都有人負責點名, 但當時就無人發覺, 不過當時潮退, 不是潮漲, 搵到機會都很微!! 他的同事都佷傷心呀!! :cry:
[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers


珊瑚宮

積分: 113477

好媽媽勳章


7#
發表於 05-7-25 22:03 |只看該作者

Re: 失

當日我同老公都有份去今次既船河,事件跟本同新聞講既係有分別.呢件事跟本大家都唔想發生,試問一個人做攪手,又要負責人數,又要照顧咁多人既活動同安全.妳諗吓如果妳負責一個差唔多八十人既活動要做到十全十美呀,妳都實有嘢做錯啦,妳重要話人求其.大家唔好亂信啲失實報導啦.


大宅

積分: 4508


8#
發表於 05-7-25 22:14 |只看該作者

Re: 失


子爵府

積分: 14669


9#
發表於 05-7-25 22:21 |只看該作者

Re: 失

:cry: :cry: :cry:


等待驗證會員

積分: 688


10#
發表於 05-7-25 23:21 |只看該作者

Re: 失

:cry: :cry:


大宅

積分: 3218


11#
發表於 05-7-25 23:40 |只看該作者

:cry: :cry: :cry:
tigerboy - born in october 1998 - i'm proud to be his mama!


大宅

積分: 2833


12#
發表於 05-7-25 23:51 |只看該作者

Re: 失

好慘呀 :-(


別墅

積分: 912


13#
發表於 05-7-26 01:24 |只看該作者

Re: 失

:-( :-(
為自己的夢想而去想,到自己想到的地方,做自己想做的事。 因為你只有一次的人生及一次的機會去做這全部的事。


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 05-7-26 01:26 |只看該作者

Re: 失

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 60176


15#
發表於 05-7-26 01:27 |只看該作者

Re: 失

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo