跳至

首頁
1

尾頁
   0
雲師奶 該用戶已被刪除

1#
發表於 05-7-27 16:21 |只看該作者

有無人要愛思康2號仔呀?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 720


2#
發表於 05-8-6 16:38 |只看該作者

Re: 有無人要愛思康2號仔呀?!

我都有呀,我係未生果時入晒所有會,所以有囉,我果張未換,不過8月31日就到期,如果有人要就要埋我果張啦,唔好晒,又可以慳番d錢錢


大宅

積分: 2416

好媽媽勳章


3#
發表於 05-8-6 19:57 |只看該作者

Re: 有無人要愛思康2號仔呀?!

B豬媽咪 寫道:
我都有呀,我係未生果時入晒所有會,所以有囉,我果張未換,不過8月31日就到期,如果有人要就要埋我果張啦,唔好晒,又可以慳番d錢錢


me too!!我見到呢個topic講開,有個littlebean好似想帶要!
click here


別墅

積分: 720


4#
發表於 05-8-7 02:08 |只看該作者

Re: 有無人要愛思康2號仔呀?!

唔該晒你話俾我知,我俾左E-MAIL佢啦


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo