跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 219


1#
發表於 11-2-26 12:55 |只看該作者
好唔好的!本人心大心小,不知買唔買好!因為自己的英文不是太好.....


禁止發言

積分: 31


2#
發表於 11-4-1 22:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 207


3#
發表於 11-5-5 23:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 207


4#
發表於 11-5-10 22:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 383


5#
發表於 11-5-10 22:57 |只看該作者
我今日已買了!我個女係超級Disney迷,但我覺得好過Disney 美語!
1. HK係用英語)
2. 最喜歡他有整句句子。
3. 透過支筆出來的聲清楚!好過Disney 美語!係卡通片主角聲!
4. Worksheet係逐頁逐頁,不是一本,我個女會揭去第二度!


複式洋房

積分: 383


6#
發表於 11-5-10 22:59 |只看該作者

我今日已買了!我個女係超級Disney迷,但我覺得好過Disney 美語!


1.
HK係用英語)


2.
最喜歡他有整句句子。


3.
透過支筆出來的聲清楚!好過Disney 美語!係卡通片主角聲!


4.
Worksheet係逐頁逐頁,不是一本,我個女會揭去第二度!



以上純屬個人立場。我不是Sales.


複式洋房

積分: 383


7#
發表於 11-5-10 23:02 |只看該作者

我都睇Englishtime好似D公仔太不起眼!我女一定不愛!

以上純屬個人立場。


複式洋房

積分: 396


8#
發表於 11-5-12 00:52 |只看該作者
我係用"your baby can read"的; 大仔0805現在3歲, 由6個月開始俾佢睇, 到他2歲多時, 已經識超過500個的英文生字了; 而細仔1001, 他現在都已經識讀好多英文生字了, 不過就唔知佢明唔明, 但發音都聽到佢讀什麼的... 他們現在對英文都非常有興趣的.


民房

積分: 27


9#
發表於 11-5-28 14:21 |只看該作者
我都諗左兩個星期先買, 因為我個仔比較好動, 上上下堂會出走, 留係屋企教好的, 我英文又係唔係咁好,咪同個仔一齊學,姐姐又可以學埋中文, 依家學左三個月, 個仔得閒自己拎來學下, ok嫁, 計落價錢又合理

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo