自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5669


1#
發表於 11-3-16 10:36 |只看該作者
小朋友皮膚乾, 看醫生後, 比了一支查身的潤膚膏
(即俗稱豬油膏), 請問邊隻牌子較好用, 請指教.


珍珠宮

積分: 34963

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


2#
發表於 11-3-16 10:38 |只看該作者
我之前醫生都有比, 不過係用黎沖涼, 唔係搽喎


大宅

積分: 2156


3#
發表於 11-3-16 10:40 |只看該作者
任何都可以,萬...購買,約$30-40


大宅

積分: 2156


4#
發表於 11-3-16 10:41 |只看該作者
可以冲涼,可以搽


男爵府

積分: 5669


5#
發表於 11-3-16 10:45 |只看該作者
原帖由 ninamimi 於 11-3-16 10:40 發表
任何都可以,萬...購買,約$30-40
我在萬 x 買了, 但好"傑" 好難查. 但醫生比個支是白色樽 (歐 X )藥廠. 好客易查. 我想問大家知不知邊到可買. 因小朋友d皮膚很乾, 現有改善. 唉! 他先前乾到引起生濕疹. 請大家指教.


男爵府

積分: 6740


6#
發表於 11-3-16 13:43 |只看該作者
塗豬油膏的程序是要在手心搓至溶化只塗上身體各部份.一般在萬寧及 Watson 有得買, 試下我方法, 應該好塗好多.

原帖由 HelenGE 於 11-3-16 10:45 發表
我在萬 x 買了, 但好"傑" 好難查. 但醫生比個支是白色樽 (歐 X )藥廠. 好客易查. 我想問大家知不知邊到可買. 因小朋友d皮膚很乾, 現有改善. 唉! 他先前乾到引起生濕疹. 請大家指教. ...


侯爵府

積分: 22002


7#
發表於 11-3-16 13:51 |只看該作者
會唔會係AQ CREAM而唔係豬油膏?

原帖由 HelenGE 於 11-3-16 10:36 發表
小朋友皮膚乾, 看醫生後, 比了一支查身的潤膚膏
(即俗稱豬油膏), 請問邊隻牌子較好用, 請指教.


水晶宮

積分: 68132

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 11-3-16 13:52 |只看該作者


寶石宮

積分: 406997

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 11-3-16 14:01 |只看該作者
係唔係 Aqueous Cream 呀?
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


男爵府

積分: 5669


10#
發表於 11-3-16 14:19 |只看該作者
原帖由 rilley 於 11-3-16 13:51 發表
會唔會係AQ CREAM而唔係豬油膏?
是豬油膏, 醫生比個支, 質地有d似花士令, 我在萬x 買個樽好傑. 我今午在TST 行過幾間都沒有醫生比個支的牌子買. 不過, 謝謝各位媽媽的回答. 都是我的錯, 居然在這個冬天,沒有好好幫個仔護理皮膚, 經今次之後, 我已怕怕. 另我會試下把豬油膏放在掌心中先查.
祝大家的小朋友都健康快樂


複式洋房

積分: 181


11#
發表於 11-3-16 14:24 |只看該作者
請問老人家用唔用得.


大宅

積分: 1629


12#
發表於 11-3-16 14:31 |只看該作者
原帖由 HelenGE 於 11-3-16 14:19 發表
是豬油膏, 醫生比個支, 質地有d似花士令, 我在萬x 買個樽好傑. 我今午在TST 行過幾間都沒有醫生比個支的牌子買. 不過, 謝謝各位媽媽的回答. 都是我的錯, 居然在這個冬天,沒有好好幫個仔護理皮膚, 經今次之後, 我已 ...


豬油膏就咁乾搽好難推架,你試下加埋一d普通cream一齊磋暈先搽會好d,你可以溝aq,cetaphil或者ego,甚至johnson都得,視乎你自己鍾意。豬油膏好易塞毛孔,皮膚稍為好返,就用返其它cream 啦!


男爵府

積分: 7012

2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 11-3-16 16:11 |只看該作者
Emifisy.....Onimae 是豬油膏(大約是甘串)

無B.P. 即是無"方付劑"
大個仔是"華"


子爵府

積分: 10628

醒目開學勳章


14#
發表於 11-3-16 16:18 |只看該作者
原帖由 esmehouse 於 11-3-16 14:01 發表
係唔係 Aqueous Cream 呀?


這隻, 藥房及屈人寺都有得買, 藥房以前約$18,屈人寺好像是貴少少
我個仔以前在醫院時,e生都是給這個他查,後來查好了 


版主

積分: 34265

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


15#
發表於 11-3-16 17:11 |只看該作者
Aqueous Cream 其實係溝浠左既emusifying ointment, 如果覺得太"傑", 用Aqueous Cream 就得.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo