婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 107


1#
發表於 05-8-3 17:40 |只看該作者

長期間歇性餐後肚瀉

3年前左右開始,每隔一小段時間都會出現餐後肚瀉,即是不論食了什麼,餐後1小時內必定肚痛肚瀉,不過是會瀉一次!待第2次進食後再瀉!為期一段時間會停,之後又會覆發!己3年幾了,時好時壞!己做了大腸鏡,子宮及卵巢驗查,都無發現問題!但問題仍然存在!好慘呀 :-(

以往都不會的!病發前,我通常是便秘的∼時時多日先去一次廁所!後來當時出名食排毒丸!我就買黎食....又勁飲涼茶等等∼之後就發現呢個問題喇!後來唔知關唔關事更小產一次!不過到今,肚瀉問題仍然跟住我呀!

唔知bk姊妹有無聽過人地講呢個病!因為連醫生都唔知點解 :-(


禁止訪問

積分: 10763


2#
發表於 05-8-4 11:29 |只看該作者

Re: 長期間歇性餐後肚瀉

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21117

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 05-8-4 13:05 |只看該作者

Re: 長期間歇性餐後肚瀉

有冇check過甲狀線,如果甲狀線有問題,會吃完東西跟著肚瀉的。

假如不是甲狀線的問題,會否是壓力?


子爵府

積分: 11202


4#
發表於 05-8-6 03:10 |只看該作者

Re: 長期間歇性餐後肚瀉

我由中學開始已經係咁,成十幾年啦.到e+約一星期至一個月梗有一兩次.
肚痛到好似d腸打交咁.有時痛到要靜止一兩分鐘.

間歇痛30mins 至一個鐘先可以去到


公爵府

積分: 26502


5#
發表於 05-8-6 23:44 |只看該作者

Re: 長期間歇性餐後肚瀉

我如果出街食早餐,便一定肚瀉,所以要成日找廁所 。最麻煩的是去外地旅行,在酒店歎完豐富早餐後,便會在旅行車上攪肚痛,弄到很embarassing! 所以而家到外地玩吃早餐時,也只敢拿一個餐包乾kung!看著老公和囝囝享受香噴噴的豐富早餐,便只有羡慕的份兒!

這個問題困擾了我很久了,但午餐晚餐後郤沒有這情形出現,不知是不是"腸易激"呢,是心理問題嗎?有什麼方法醫治呢?


禁止訪問

積分: 2394


6#
發表於 05-8-7 10:14 |只看該作者

Re: 長期間歇性餐後肚瀉

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 29500

好媽媽勳章


7#
發表於 05-8-7 11:47 |只看該作者

Re: 長期間歇性餐後肚瀉

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo