自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 358


1#
發表於 11-3-28 17:46 |只看該作者
到底朱古力和咖啡有甚麼分別,大家都是用可可做,但味道又不一樣.用咖啡粉又否條味下變成朱古力呢.


伯爵府

積分: 16822


2#
發表於 11-3-28 19:58 |只看該作者
咖啡係用咖啡豆做,唔係可可豆...


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


3#
發表於 11-3-28 21:08 |只看該作者
caramelpudding 發表於 11-3-28 19:58
咖啡係用咖啡豆做,唔係可可豆...

咪就係 !!!


水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


4#
發表於 11-3-28 21:11 |只看該作者
樓主,你係咪有d野攪錯左呢??


水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 11-3-28 21:12 |只看該作者


珍珠宮

積分: 30287

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 11-3-28 21:13 |只看該作者


水晶宮

積分: 59166


7#
發表於 11-3-28 21:14 |只看該作者
e………點答你呀?係咪玩架?


水晶宮

積分: 54354

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 11-3-28 21:37 |只看該作者
mouth:
感激遇上你~


複式洋房

積分: 224


9#
發表於 11-3-28 23:12 |只看該作者
咖啡是採用經過烘焙的咖啡豆(咖啡屬植物的種子)製作的飲料


複式洋房

積分: 245


10#
發表於 11-3-28 23:26 |只看該作者
上來這兒真的學識很多事,我只知飲咖啡我個心會跳得快些,飲朱古力就沒甚麼分別.多謝各媽媽提供寶貴資料.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo