婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7200


1#
發表於 05-8-7 16:35 |只看該作者

有無人告過政府醫院??可以教我怎樣告嗎?THANKS..

但我諗我係最唔好彩既一個.
我做無痛紛娩時比個痳醉師打錯針.
一邊身仲有感覺的.痛到我要勁聞氣止痛先得.
而家仲搞到永久性腰骨痛.
我唔能夠抱BB超過5分鐘.家務做唔到,
搞到成個癈人咁,見到個老公放工返黎又要做,
好慘,好心痛,但我又幫唔到手.
仲要生BB時開到六度時發高燒,
BB一齊燒,佢地話聽唔到BB心跳聲
要即刻簽紙開刀.
諗住叫老公倍我一齊睇住BB出世,都要告吹.
我係沙田威爾斯生架.
我呢一生一世都唔會忘記咁痛苦既經歷.
:-( :-( :-( :-(
有無人告過政府醫院??可以教我怎樣告嗎?THANKS..


侯爵府

積分: 23588

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2#
發表於 05-8-7 21:23 |只看該作者

Re: 有無人告過政府醫院??可以教我怎樣告嗎?THANKS..

ERICBB,

下~~咁大見事 !!!
你點知你係因為比個痳醉師打錯針而令到你腰痛架?
吾知醫院管理局幫吾幫到你???
保重呀.


男爵府

積分: 7200


3#
發表於 05-8-7 22:15 |只看該作者

有邊個媽咪打錯針,引致到永久腰骨痛呢?入黎傾下啦..

因為我好記得果個打針既位置,一打已經痛到死,

同埋摸到個針口囉.

我諗住幫輕下我老公做家務,點知越幫越忙.

做左兩下就停手因為條腰好痛.痛到係企唔返直架.

要馬上返上床休息先掂.

我有左BB咁耐都未試過腰痛,

反而生完之後條腰就癈左了

諗住可以生完KEEP FIT瘦返啦.點知而家越黎越肥囉.

好慘做唔到運動睇住自己身材走哂樣.

真係好無耐囉
:-( :-( :-( :-( :-( :-(


別墅

積分: 1350


4#
發表於 05-8-8 07:40 |只看該作者

Re: 有無人告過政府醫院??可以教我怎樣告嗎?THANKS..

你應該打去医務委員會告呀......跟住就去法援申請索賞..d律師會教你點做架啦....收据有冇掉到呀?要驗身架....
ERICBB 寫道:
但我諗我係最唔好彩既一個.
我做無痛紛娩時比個痳醉師打錯針.
一邊身仲有感覺的.痛到我要勁聞氣止痛先得.
而家仲搞到永久性腰骨痛.
我唔能夠抱BB超過5分鐘.家務做唔到,
搞到成個癈人咁,見到個老公放工返黎又要做,
好慘,好心痛,但我又幫唔到手.
仲要生BB時開到六度時發高燒,
BB一齊燒,佢地話聽唔到BB心跳聲
要即刻簽紙開刀.
諗住叫老公倍我一齊睇住BB出世,都要告吹.
我係沙田威爾斯生架.
我呢一生一世都唔會忘記咁痛苦既經歷.
:-( :-( :-( :-(
有無人告過政府醫院??可以教我怎樣告嗎?THANKS..


別墅

積分: 627


5#
發表於 05-8-9 13:18 |只看該作者

Re: 有無人告過政府醫院??可以教我怎樣告嗎?THANKS..

我無此經驗, 但如果咁大件事, 可否找些有法律or醫學知識的議員問


大宅

積分: 2154


6#
發表於 05-8-9 13:32 |只看該作者

Re: 有無人告過政府醫院??可以教我怎樣告嗎?THANKS..

其實政府醫院冇咩話衰唔衰,有錢就唔使去果度, 只怪自己唔好彩啦...... 我都因為BB問題告過政府,但自己又冇錢喎~ 去申請法律緩助囉,睇佢點睇有冇得打打批你,有錢同政府打又係好多時死路一條,打得太長時間,有錢都變冇錢,為左啖氣看法緩試吓啦~
乜你出事果時點解唔立刻告佢地呀? 等而家先告?? 咁有冇DR 証明信証明你係因為上次不愉快事件而引至到現在咁傷殘呀??? 你有冇去做物理治療呀?? 可能有D帮助~
希望你快D好啦~
開心少少面對吧~ 心想BB沒事已是不幸中的大幸呢~
歡迎光臨參觀 ¤朗朗小部屋®¤ hihi~朗朗boy來了~ 8月26日出世 ~ 同我玩啦 ~ 我好man架!嘻嘻!


伯爵府

積分: 18434

BK猜猜猜慶中秋


7#
發表於 05-8-9 14:23 |只看該作者

Re: 有無人告過政府醫院??可以教我怎樣告嗎?THANKS..

試吓去游水,睇吓有冇幫助條腰


別墅

積分: 797


8#
發表於 05-8-9 21:52 |只看該作者

Re: 有無人告過政府醫院??可以教我怎樣告嗎?THANKS..

事隔幾久呀?有冇當時正句,係因為佢打錯針而導至你腰骨痛.如果冇.就告都冇用.每間hosp都有個病人聯絡主任比病人投訴.你可以打去pwh找病人聯絡主任傾下睇下佢點講.


大宅

積分: 2154


9#
發表於 05-8-10 12:37 |只看該作者

Re: 有無人告過政府醫院??可以教我怎樣告嗎?THANKS..

乜係咁咩~ 我係屯門生果時, 果度有好多大肚mama都話威記好好多, 姑娘又好, 落床仲有好多人陪你呀~ 真係各有各話邊間hosp 好了~ 原來都唔係咁既一回事啊~ 咁對d baby,係我一定"插死佢" 仲 投訢 佢, 哼, 咁對一個生完仔的mama
歡迎光臨參觀 ¤朗朗小部屋®¤ hihi~朗朗boy來了~ 8月26日出世 ~ 同我玩啦 ~ 我好man架!嘻嘻!


男爵府

積分: 7200


10#
發表於 05-8-10 14:34 |只看該作者

Re: 有無人告過政府醫院??可以教我怎樣告嗎?THANKS..

東方話我點解咁遲先投訴喎,

~由痳醉師打落黎第一下時.我已經都覺得好"痛"
我都有同佢講,佢話係正常喎,咁我鬼知咩,我第一次生之痳.

~跟住我生完之後仲訓係醫院喥都有話比醫生聽.
佢地又話正常喎.遲d無事喎.

~過左幾個月去健康院做body check同醫生講,
佢又話正常.過一排無野喎.

~05年1月去仁安醫院做婦科bobycheck,個醫生又話正常.
遲d無喎.

個個都話生完bb過一排就無事.好啦到而家講又話我太遲喎.
你地話死唔死呀.





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo