嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1382


1#
發表於 11-3-31 23:10 |只看該作者
我個女依家8個月, 由今年一月開始就有皮膚敏感(醫生話),症狀係身體起紅色一點點,然後一撻撻, 再過幾天會乾及甩皮, 看了3個醫生,都有名氣的, 第一個話好普通, 個個bb都有,唔洗擔心, 開咗口服止痕藥及類固醇藥膏, 兩個月後, 情況惡化到肩膀及膝蓋,睇第二個醫生,佢話係因為沖涼水過熱引起,淨係開熱沸水俾bb塗身,仲話唔係好多醫生識得咁醫, 又一個月, 已經漫延到手腕及腳板, 第3個醫生好貴, 話唔知點解會敏感,叫我自己找出原因,開咗口服止痕藥水,猪油膏同埋類固醇膏, 又俾咗支有機按摩油嘅sample.但到依家個女都未好.請問我該怎麼辦? 點知係咩致敏?留意咩?我個女因為咁變得好扭計,瞓得少咗好多,請大家幫幫手俾d意見我吖! 3個醫生都話唔係因為食物引起!!


侯爵府

積分: 23125


2#
發表於 11-4-1 00:30 |只看該作者
會唔會天氣問題呀!我仔仔幾個月個時都係禁!現在4歲D皮膚都好差!成日周身痕.
一年四季都要塗膚膏.妳知唔知類固醇膏唔可以成日塗.妳或者試下用片糖煲水沖涼.唔洗過水.OK架!


大宅

積分: 2780

畀面勳章 大廚勳章


3#
發表於 11-4-1 11:17 |只看該作者
回覆 freakymama 的帖子

我感受同你一樣, 我囡囡今年三歲,好奇怪係,剛由上年十一月開始有現下徵狀,
左右兩邊咀角,經常爛,跟住慢慢下咀唇痕,再跟住....超乾.....用皮.....

好返幾日,又黎過, .......

我都好懷疑係食物敏感, 故我等緊一個媽咪覆我,在那兒驗測,

我宜家夜晚同佢帶手襪訓,因佢訓覺成日抓到流哂血


我真係好難受, 見到佢好心痛,

不過,我囡囡之前試過有2次,面上起一達達,情況同你一樣
但經我留意下,佢係花生敏感, SO我同你戒左後,面仔無再出任何野,
現只係咀咀,


大宅

積分: 3189

畀面勳章


4#
發表於 11-4-1 12:06 |只看該作者
戒牛奶啦,一切敏感食物都戒。轉飲豆奶睇下會唔會好轉?
濕疹係身體裡面出問題,所以由皮膚發出嚟


男爵府

積分: 7862


5#
發表於 11-4-1 16:02 |只看該作者
monsterhunter 發表於 11-4-1 11:17
回覆 freakymama 的帖子

我感受同你一樣, 我囡囡今年三歲,好奇怪係,剛由上年十一月開始有現下徵狀,

我個仔都是就來3歲,自上個月一次病,塊面的口附近周圍及眼下面紅,腫,痕,好了唔夠3日又來過,都唔知咪原因,唔知是否跟你的女一樣,咁你的女最後知道是什麼原因會咁嗎?好煩呀又擔心,都唔知怎做好,如真是濕疹就煩了。


大宅

積分: 2780

畀面勳章 大廚勳章


6#
發表於 11-4-1 19:55 |只看該作者
回覆 kt2007 的帖子

我囡囡塊面,起了兩次,兩次都係食完花生,出了一達達勁多,故我們發現後,已停了花生,SO 自從半年前這兩次後,塊面沒有再起過了,


只係咀,戒左花生都唔得,佢咀角左右都爛,係汁液問題,一食到有鹽或汁既野,好快便爛,
同你仔仔一樣,好完幾日,又黎過 =.=

不過我決定同佢做皮膚感敏測試,你有冇興趣?


大宅

積分: 1382


7#
發表於 11-4-1 21:31 |只看該作者
回覆 monsterhunter 的帖子

皮膚感敏測試?邊度做呢?知唔知幾錢左右?


大宅

積分: 2780

畀面勳章 大廚勳章


8#
發表於 11-4-1 22:46 |只看該作者
回覆 freakymama 的帖子

我PM左個媽咪, 但仲未回覆
大約二千左右,

如那媽咪未覆,我打算去播道醫院



禁止訪問

積分: 18


9#
發表於 11-4-3 01:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 395


10#
發表於 11-4-4 15:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7862


11#
發表於 11-4-4 15:38 |只看該作者
monsterhunter 發表於 11-4-1 19:55
回覆 kt2007 的帖子

我囡囡塊面,起了兩次,兩次都係食完花生,出了一達達勁多,故我們發現後,已停了花生,SO ...

我有諗過幫他做,好久前打個電話去問好像2仟幾,還有隻是3仟幾的,話可以測試埋不是即時敏感的,如有些是接觸完要幾日先會出現敏感,不過是上年問的,又耍再搵過資料,你是否有資料?


大宅

積分: 1382


12#
發表於 11-4-4 22:35 |只看該作者
已經約了人做除塵蟎,遲些才報告一下有沒有關係!


男爵府

積分: 7862


13#
發表於 11-4-6 14:42 |只看該作者
freakymama 發表於 11-4-4 22:35
已經約了人做除塵蟎,遲些才報告一下有沒有關係!

等你消息,thanks.


大宅

積分: 4127


14#
發表於 11-4-7 11:50 |只看該作者
其實除一次想睇到有明顯分別比較難!!因為我朋友一家都有皮膚敏感,仲難晒d關節位!!
塵蟎一天可以產卵70-160個!!仲有排泄物及換皮!!所以如果敏感得嚴重好似我朋友咁係要兩日清一次先好返的!!
是長期作戰,因為香港的天氣太適合塵蟎生長了,所以有好多人移民左去加拿大就自然好返


複式洋房

積分: 497


15#
發表於 11-4-8 17:42 |只看該作者
回覆 freakymama 的帖子



HI..不如你去瑪麗E院排期睇專科,
我仔仔勁濕診, 而家好返好多!
瑪麗都有皮膚測試食物測試..

好彩第一次見就遇到個教授睇佢..
仲見得好詳細添!^^


大宅

積分: 1382


16#
發表於 11-5-29 22:32 |只看該作者
我只係除咗一次蟎,因為買部機都幾貴.但係唔知點解個女身上D敏感好番晒,但係腳仔就好乾咁,每兩個鐘一次LOTION都一樣.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo