跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 290


1#
發表於 05-8-9 00:23 |只看該作者

你地覺得邊間托兒所同幼稚園好?

中文或者英文教育都無問題,你地D仔仔女女讀開邊間?


大宅

積分: 2342


2#
發表於 05-8-9 09:44 |只看該作者

Re: 你地覺得邊間托兒所同幼稚園好?

仁慈堂托兒所唔錯架. 我個囡囡最初係入佢, 不過因後來我搬家, 交通不便咪轉去婦聯的小燕子托兒所囉. 不過, 婦聯咪一般托兒所囉. 人多d, 教導小朋友方式較中國式... 要睇你的小朋友ok or not la~~


侯爵府

積分: 23056


3#
發表於 05-8-9 10:36 |只看該作者

Re: 你地覺得邊間托兒所同幼稚園好?

ceikie
我囡囡同駿駿(月希個仔仔)都係讀仁慈堂架, 我地都覺得幾好~~ 係囡囡入托入前, 我差唔多睇晒咁多間托兒所, 都係覺得佢最clean....

婦聯最煩就係, 一黎叫你入會(佢地個會), 話想問野, 同攞資料睇下, 就不停叫:"比錢先啦~~比錢先啦~~" 令我好反感... (同埋, 個度個d真係阿姨黎架law--->水坑尾個間)

庇護十二, 我就覺得佢好舊, 同唔係咁clean, 我阿姨個女係個度番左一個月, 都轉左黎仁慈堂...

乙水仔小海豚都幾好, 不過就唔係好大....


複式洋房

積分: 290


4#
發表於 05-8-9 11:53 |只看該作者

Re: 你地覺得邊間托兒所同幼稚園好?

你地講個間仁慈堂係咪係皇朝個間呀?我經過見到好似門口有閉路電視,貴唔貴?
有無人既小朋友讀過氹仔個間澳門國際學校?


大宅

積分: 2342


5#
發表於 05-8-9 11:58 |只看該作者

Re: 你地覺得邊間托兒所同幼稚園好?

仁慈堂.. 唔知現在, 之前我囡囡入時係每月 $1280.00


複式洋房

積分: 290


6#
發表於 05-8-9 12:12 |只看該作者

Re: 你地覺得邊間托兒所同幼稚園好?

係呀,我見佢個網頁話21000一年,如果讀開國際學校上到中學想讀番正規既又驚佢唔慣


大宅

積分: 2342


7#
發表於 05-8-9 12:18 |只看該作者

Re: 你地覺得邊間托兒所同幼稚園好?

他們網上不update, 每年會調整的. 你最好問清楚先啦.


侯爵府

積分: 23056


8#
發表於 05-8-9 12:37 |只看該作者

Re: 你地覺得邊間托兒所同幼稚園好?

仁慈堂而家仲係1280(澳門居民), 另外, 乙水仔國際學校... 我諗2萬應該唔得, 我聽我朋友(佢仔仔係個度讀)成5萬一年架~~

2-3萬蚊個間係叫聖公會... 唔係國際學校, 但係型式就好似law~~


大宅

積分: 2342


9#
發表於 05-8-9 12:57 |只看該作者

Re: 你地覺得邊間托兒所同幼稚園好?

stephenietam ~~

我講的price係一個學期計, k1要四萬幾一年school fee only. 食, uniform等未計. 所以你話五萬差唔多囉


侯爵府

積分: 23056


10#
發表於 05-8-9 13:29 |只看該作者

Re: 你地覺得邊間托兒所同幼稚園好?

mlchong
oic, 咁就真係差唔多~~

同埋, 唔係錢的問題, 我朋友話成班(k1)得8個人, 我又覺得少得滯, 好似冇咩機會學同人相處.... (我本人覺得有番15-20人一班會最好)


別墅

積分: 533


11#
發表於 05-8-9 13:51 |只看該作者

Re: 你地覺得邊間托兒所同幼稚園好?

請問仁慈堂托兒所係邊???


侯爵府

積分: 23056


12#
發表於 05-8-9 13:53 |只看該作者

Re: 你地覺得邊間托兒所同幼稚園好?

muito
仁慈堂托兒所係皇朝架, 近東方酒店後面....


複式洋房

積分: 290


13#
發表於 05-8-9 14:23 |只看該作者

Re: 你地覺得邊間托兒所同幼稚園好?

聖公會會氹仔邊附近?


別墅

積分: 533


14#
發表於 05-8-9 14:23 |只看該作者

Re: 你地覺得邊間托兒所同幼稚園好?


thS!!
請問有冇睇過母親會?


大宅

積分: 2342


15#
發表於 05-8-9 14:46 |只看該作者

Re: 你地覺得邊間托兒所同幼稚園好?

stephenietam~~

人少D, 但係好多人都希望師生比例少一D架. 咁每個小朋友都可以得到老師的悉心照料同指導呢~~ 哈....


侯爵府

積分: 23056


16#
發表於 05-8-9 14:50 |只看該作者

Re: 你地覺得邊間托兒所同幼稚園好?

ceikie
聖公會係第二條大橋個邊架.... 姐係近住澳門大學個圖書館~~


侯爵府

積分: 23056


17#
發表於 05-8-9 14:52 |只看該作者

Re: 你地覺得邊間托兒所同幼稚園好?

muito
母親會係高士德個間冇咁好, 因為又舊d, 個頭d空氣又唔係咁好 (係正條天橋隔離), 係皇朝個間就會好d, 但係就係全中文o既~~


侯爵府

積分: 23056


18#
發表於 05-8-9 14:52 |只看該作者

Re: 你地覺得邊間托兒所同幼稚園好?

mlchong
我都覺得少人好, 但係太少大又係"令"一個問題呀ma~~


複式洋房

積分: 290


19#
發表於 05-8-9 14:55 |只看該作者

Re: 你地覺得邊間托兒所同幼稚園好?

係呀,唔怪得我成日都唔覺氹仔有間聖公會


侯爵府

積分: 23056


20#
發表於 05-8-9 14:56 |只看該作者

Re: 你地覺得邊間托兒所同幼稚園好?

聖公會係綠色架~~ 你留意下啦~~


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo