自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8551


發表於 11-4-12 00:13 |顯示全部帖子
阿仔係06 11 月細仔, 而家讀緊k2, 出年要選小學........
明顯地佢係學野比較慢, 我怕做細仔入小一我會命都短幾年.......
而家讀緊間國際幼稚園, 每月3800, 我覺得再讀多一年k3 好似唔係好抵, 於是我就諗, 究竟可唔可以出年讀完k3, 唔報大抽獎住, 唔番幼稚園, 係出面學野, e.g kumon, 認字班, etc, 之後個年先報大抽獎?
但係唔讀幼稚園, 又去邊拿大抽獎張form?


王國長老

積分: 143946

2024年龍年勳章 2024勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


發表於 11-4-12 00:15 |顯示全部帖子
可以!
KG唔係一定要讀~
            


翡翠宮

積分: 84273

2024年龍年勳章 牛年勳章


發表於 11-4-12 00:16 |顯示全部帖子
可以,但一定要充實地過這年勿荒廢,interview先有望

去各區民政署拿form


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


發表於 11-4-12 00:24 |顯示全部帖子
我又會咁睇...你係出面報幾多個課程畀佢,要唔要去唔同地方上呢!咁樣上堂你仔仔又會唔會辛苦?學費方面又點呢?其實小學好多係全日班,會唔會重讀一年k3或K2會好D呢!其實會唔會係間幼稚園唔適合你小朋友,有冇考慮轉校。我覺得小朋友返學係開開心心佢先會有興趣學習,不如同老師了解咗仔仔係乜嘢問題同畀到乜嘢意見你先?


翡翠宮

積分: 84273

2024年龍年勳章 牛年勳章


發表於 11-4-12 00:28 |顯示全部帖子
may be u can repeat k3 in a cheaper school with govt subsidy? A few interest classes may cost more and u have to run around with him.


子爵府

積分: 12338

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


發表於 11-4-12 00:28 |顯示全部帖子
我想問 升小一係唔係開始免費教育 唔讀係咪會比人拉~??


伯爵府

積分: 15556


發表於 11-4-12 00:29 |顯示全部帖子
你仔你只讀半日,點解唔可以利用放學時間去上呢D堂, 反而要花一年的時間呢?


翡翠宮

積分: 84273

2024年龍年勳章 牛年勳章


發表於 11-4-12 00:30 |顯示全部帖子
回覆 siulili 的帖子

Siulili:
He is year end kid, lagging behind but does not want to repeat k3 in an expensive kg.


翡翠宮

積分: 84273

2024年龍年勳章 牛年勳章


發表於 11-4-12 00:32 |顯示全部帖子
回覆 諾軒 的帖子

No one can nab her if the kid is still in kg age, under 7. As it is not illegal not to go to kg.


伯爵府

積分: 15556


發表於 11-4-12 00:34 |顯示全部帖子
Jasmine-4711 發表於 11-4-12 00:30
回覆 siulili 的帖子

Siulili:

我明,但有時出去讀果D,如果父母唔期望佢行快人幾步,只當輔助,都可以幫一把,最少有個老師小班或單對單教個小朋友嘛。
我只覺得,點解唔試下而家用課外時間去補救下, 就諗要花一年時間唔返學, 只係去上“補習班”囉


男爵府

積分: 8551


發表於 11-4-12 00:39 |顯示全部帖子
謝謝你們解答了我心中的疑問......
Now, I have 2 solutions in mind:
1. Choose a cheaper school to repeat K3 (but I worry that it's hard to find a place for K3)
2. Not studying for a year and let him have more time on some playgroups, e.g Kumon, Chinese Kung Fu (he loves that!), Dancing and JMC, etc
我見過有個女仔, 佢k3考到一間理想私校後就即刻同幼稚園退學了........佢媽咪話可以慳番d錢, 因幼稚園張畢業證書係冇咩用哦..........
你地會唔會咁做呢?

點評

picnic95e  一定唔會啦,,番學有既經驗唔系用錢買,,唔通為左果d錢要個女番去屋企自閉咩  發表於 11-4-12 08:42


男爵府

積分: 8551


發表於 11-4-12 00:49 |顯示全部帖子
回覆 siulili 的帖子

我有比佢讀架, 不過佢真係好似一舊雲.............
學kumon數,都係學加一加二個d,佢全份做加一, 加二個d就識,轉咗份mix埋一齊個d就亂哂!!!
學phonics,學第三間了! 都仲未識d普通雙音,同佢已經次次學完都溫習,都唔記得!
係學校學寫”車”字, 放學功課寫咗一頁, 過一小時再叫佢寫比我睇,佢一橫都寫唔出......
有時b and d 又confuse, 7又反轉寫.....
由此可想像如果2012年讀小一會係一件幾大镬既事

點評

莎莎莉莉  去到邊, 才作決定.  發表於 11-4-13 00:45
kayingivy  其實佢係咪有讀寫障礙?  發表於 11-4-12 19:39
企鵝BABY  你好似迫得你仔太緊啦. 佢好辛苦的. 佢咁學野法將所有野都混淆晒啦.放鬆D啦. 試下只學一野慢慢來, 每小朋友的性格不同. 你咁野你辛苦時佢都辛苦  發表於 11-4-12 14:28
戲如人生  會唔會係你自己對小朋友GE期望太高? 抑或成日將佢同人地GE小朋友黎比? 細仔學野慢D唔出奇喎  發表於 11-4-12 09:10
picnic95e  phonics以佢年紀番要番密d,,最好一星期3堂  發表於 11-4-12 08:43


伯爵府

積分: 15556


發表於 11-4-12 00:59 |顯示全部帖子
回覆 cmchang0927 的帖子

b d p q 調轉好多都有呢個問題, 上到小學都會有。
mix calculation 做左幾耐? 係咪長期都 CONFUSED? 其實4歲好細啫,我唔知你EXPECT佢認D咩? 我仔5歲,都係K2,佢學校只教到1﹣50,中文字未寫車咁深喎,最多筆劃只係教到‘青’字。

幼兒階段佢地係學認字, 要佢地默出嚟係有難度架。

點評

Super-Man  我個仔(小三) 岩岩默書都仲可以寫錯b 同 d ~  發表於 11-4-12 08:39
picnic95e  k2,,我個仔學校寫聖誕....我同佢都好辛苦  發表於 11-4-12 08:32


伯爵府

積分: 15556


發表於 11-4-12 01:03 |顯示全部帖子
回覆 cmchang0927 的帖子

根本去考小學的時侯,都唔使張畢業證書啦。
考插班又係只看小學成績,唔會看幼稚園的。 就算你去扣門,都未攞到幼稚園張畢業證書架喎。


男爵府

積分: 8551


發表於 11-4-12 01:09 |顯示全部帖子
回覆 siulili 的帖子

而家d小一........
中文第一次測驗45分鐘會有2至3篇閱讀理解, 一d不供詞填充, 一d作句, 一d重組句子, etc
阿仔好似失憶症咁, 我真係好担心佢應付不來, 我朋友個仔係一間普通地區小學總平均分96.6都係全級11!, 我仲以為呢d分一定係第一架! 阿仔如果科科有80+我都開心死了..........
而家做小朋友好似反應慢d, 學野慢d都比人拋到好後, 唉

點評

susi1024169  我仔第一次考試拎91分平均分,全班第6...全級已經2x
對上果次退步左,拎89分平均分,即刻跌到全班11,全級3x,老師仲比壓力我,大佬~小一咋~==  發表於 11-4-12 13:51
susi1024169  我仔又係咁,不供詞,作文,就詞窮嫁喇,知道答咩,但唔識寫...  發表於 11-4-12 13:50
picnic95e  供詞我個仔都抄少隻字,,我血都嘔埋~  發表於 11-4-12 08:45


伯爵府

積分: 15556


發表於 11-4-12 01:14 |顯示全部帖子
回覆 cmchang0927 的帖子

咩小學呀 ? 小一咁快有不供詞? 唔係化?

點評

susi1024169  我仔都係讀緊中華基督教會~p.1,番上學期已經有不供詞填充,全部d字都係課文有既,不過我仔多數係呢d地方失分囉,上次份卷,不供詞要填"獸籠" = =  發表於 11-4-12 13:47
jk923  我仔讀中華基督教會d津貼小學,p1時都有不供詞,但就唔係填詞語,係單字。  發表於 11-4-12 13:21
BabyChristy  picnic95e...我仔同你仔一樣...  發表於 11-4-12 13:20
picnic95e  我仔學校小一都系成篇課文咁默,,仲有課外既野默~ 佢系官立小學  發表於 11-4-12 08:34


男爵府

積分: 8551


發表於 11-4-12 01:25 |顯示全部帖子
回覆 cmchang0927 的帖子

有架啦, 不過d詞語係課文道會出現過既
我有個friend 個女小一第一次中文測驗已經話d作句不可少於十二個字了mouth:

點評

BabyChristy  我仔小一上學期剛開始, 作句不少於6個字, 下學期作文, 不少於30個字  發表於 11-4-12 13:27
Super-Man  小一造句不少於12個字? 我個仔當年都係不少於6個字咋喎! 咁深架~  發表於 11-4-12 08:42


男爵府

積分: 7720

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


發表於 11-4-12 01:30 |顯示全部帖子
我仔仔有5年讀:n1*1+k1*1+k2*2+k3*1=5年。
夠食夠用已經超級好不容易, 知足常樂,苦中作樂!加油!


男爵府

積分: 8551


發表於 11-4-12 01:36 |顯示全部帖子
回覆 YANFAMILY 的帖子

細仔就有呢個著數..........
Repeat 完做咗大仔有冇好d? 我都担心佢repeat完都仲係傻豬豬一隻........


珍珠宮

積分: 33901

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


發表於 11-4-12 03:16 |顯示全部帖子
我女都係細b,真係有你所講某部份問題。
我怕比佢repeat左1年,都係不外如是,所以真係未敢行呢一步住,留返個quota去到小學時,先再算,唔想舐左個quota。

至於,你話有時b and d 又confuse, 7又反轉寫,如成日都會係咁,你要小心留意會唔會有讀寫障礙,這亦會導至記寫生字較弱,當然亦有可能佢只係細先所以會係咁啦! 又或佢會唔會唔係左撇子?有d人話有關(我唔肯定),而我女就無掉轉呢個問題。

我都煩緊我女既問題,好似話叫佢follow instruction就無問題。如學校教左寫既字,就一定識寫,最多爭一撇,在做完功課之後,就會記得晒,呢樣算係慶幸,叫做煩少樣!

但一叫轉一轉模式,要轉彎或較用腦(如重組句子),就真係唔得。佢連排card講故事,都會錯 ~ 其實,又唔可以真係話佢好錯,因佢有佢既解釋,點解要咁排,但....我真係唔識話點講囉。

首頁

尾頁

跳至