心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2502

畀面勳章


1#
發表於 11-4-21 00:12 |只看該作者
生咗兩個﹐唔知點解開始想有返自己時間﹐屋企既事初初由我咩都唔埋﹐到而家係輪到佢唔多理
以前筧得佢好可靠,而家...好似唔同晒﹐生咗第二個我成日都想喊
,細仔好乖﹐阿哥理解能力有點差﹐但都叫聽敎﹐我真係還得神落﹐但係我依然唔開心
好多嘢都係得我一個理﹐有工人姐姐帮﹐結婚時都知佢無情趣﹐但竟然因為個日佢肚痛而唔記得我生日﹐又有一年﹐佢係我生日個星期攞假去旅行﹐但佢由頭到尾都唔為意我生日係個個星期﹐佢約係因為佢個朋友夫婦個個星期都得同我地去﹐又唔再同我sent sms 無驚喜,無安排﹐我講到出口話想過特別啲﹐又係無咗下文﹐我問佢﹐佢又問返我點過﹐我話食牛扒﹐佢話不如買返屋企煮﹐但買又話唔識煮﹐最後又無咗件事﹐......今日重要講起﹐佢覺得份糧好緊,儲唔到錢﹐大佬呀!你份糧多過我﹐我自己要俾阿媽﹐水煤電話多數我eps俾﹐我重有月供XX, 你又唔使俾家用﹐仔使咗去邊呀﹐除非你話既打波其實係去會二奶啦,我想我老公錫我多啲咋


伯爵府

積分: 16992


2#
發表於 11-4-21 10:19 |只看該作者
d C6有時又真係令人幾激氣, 或者你去夫婦情感果邊都有好多好建議給你.


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


3#
發表於 11-4-21 10:31 |只看該作者
係啦~妳盡量呻下~我地聽下妳講心事~但我自己都唔識點幫妳 ~d男人係咁粗心大意....唔好唔開心啦
前面是絕路~希望在轉角


子爵府

積分: 13589


4#
發表於 11-4-25 21:54 |只看該作者
講真你都識話你day1識佢都知佢係一個無情趣的人, 咁你又可以expect d 咩呢?

我老公都係咁, 每逄喜慶節日都係我諗去邊, 我都慣咗, 同佢一齊13年, 佢做過少於5次的surprise比我, 但我都好開心。

屋企嘢佢都係依賴哂我, 加上自bb出世之後, 我就做咗ftm, 佢更加少理; 再講佢個人係咩都無所謂, 好多時就算佢出咗主意都未必合我意, 咁佢都會由得我去決定, 通常我真係作唔到主意, 我就會同佢傾。

我有需要佢的時候, 佢都一定會做到gei!!!

咁2公婆的嘢係咁ga 啦!!!


侯爵府

積分: 23125


5#
發表於 11-4-26 00:30 |只看該作者
BingBB 發表於 11-4-21 00:12
生咗兩個﹐唔知點解開始想有返自己時間﹐屋企既事初初由我咩都唔埋﹐到而家係輪到佢唔多理
以前筧得佢好可 ...

同c6拍拖既時候佢會好錫我;生日呀;情人節都會收到禮物同去興祝!
結婚生左囝囝之後都無麥點興祝or送禮物比我!一早提佢就離情人節or生日都沒用.
到頭來咩野都沒.....!反而佢每年生日我都有買蛋糕同煮佢鐿意食既野!
有時會買埋禮物.
我生日佢咩野表示都無.....!講真我真係好嬲.
所以上年佢生日我都無同佢興祝!試過有次情人節佢重同班豬朋狗友去飲酒;
果次我真係著曬紅燈同佢炒大鑊!禁止佢同朋友出街(飲食朋友).
叫佢揹噹噹守行為!我自己系屋企一腳踢.妳就同D豬狗玩得噤開心;人地生日一
叫你就去;自己老婆生日就理都唔理!真係想激死老婆搵山拜!

男人就係噤!得到手就話知妳,樹上面既雀仔都氹左落離la!為有認命!
諗下點樣自己可以開心D好過!






大宅

積分: 2502

畀面勳章


6#
發表於 11-5-8 07:44 |只看該作者
回覆 朗朗咪咪 的帖子

謝謝你呀
我都開始試吓多啲自己既生活.............................

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo