想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 125


1#
發表於 05-8-14 22:21 |只看該作者

唔知為乜?

從一開始諗住要bb,係想要一個同我老公血脈相連、完整的小家庭,大大話話都試咗3個月都失敗
為咗要bb,我飲中藥、湯水補身,又停止運動
成日諗住要bingo,每個月一過咗egg day就開始留意自己體溫,e ma到又會好唔開心,覺得好大壓力
就算有咗生咗,自己身材走樣不特止,又要擔心佢,又要敎佢,又要養佢,要心機又要時間,當然又要犠牲,但可能bb又會語聽話,有時諗吓諗吓都唔知為乜?
有d想放棄................. :-( :-( :-( :-( :-(


大宅

積分: 1764


2#
發表於 05-8-14 22:42 |只看該作者

Re: 唔知為乜?

chuchub

點解咁諗呀

壓力由黎自自己架
唔好比自已壓力
咁就容易D BINGO架啦

其實做人
跟本就係要面對煩惱架啦
就算唔生BB
煩惱一樣會每日黎搵你

我地要積極面對每件事

我當初第一胎
都要努力左6個月才成功
陀住會諗BB是否健康
到健康會諗係男定係女
到知道係咩呀, 又會諗我養唔養得掂
到養得掂時
又諗點可以比好D佢
見人地個個搬去九龍塘
又想學人搬
但想想..我係唔係諗得太多呢

原來一大堆的問題
都係自己比自己
現在個仔3 YRS 啦
原來好多野
唔係我想咁諗就咁諗

好似我個仔係好活躍
就算我做到幾叻的SUPER NANNY
我亦都可以教到佢坐定3個鐘唔郁係度睇書

將來的野
咪睇情況先諗再決定都唔遲

首要係
要有足夠心裡去準備生BB
若認為自己可以就去做啦

依度好多媽咪都等緊BINGO
亦看到好多成功的例子
一齊分享BINGO的心得

記住唔好咁易放棄呀

若你今日放棄
廿年後邊個請你去飲茶
同你慶祝母親節呀

努力呀, SISTER


複式洋房

積分: 125


3#
發表於 05-8-14 22:53 |只看該作者

Re: 唔知為乜?

多謝你鼓勵
可能我真係諗得太多
學我老公話順其自然,係你就係你........... :wink:


禁止訪問

積分: 26


4#
發表於 05-8-15 02:00 |只看該作者

Re: 唔知為乜?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo