烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12664


1#
發表於 11-4-24 13:42 |只看該作者
因有皮膚敏感


珍珠宮

積分: 42396

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2#
發表於 11-4-24 13:59 |只看該作者
一次性的透明塑膠手套得唔得?
或者醫生用嘅手套又得唔得呢?


公爵府

積分: 25507


3#
發表於 11-4-24 14:40 |只看該作者
你係掂到生肉會敏感定係點?我怕你戴手套仲易敏感
唔該唔好同我打招呼,不要點評!


子爵府

積分: 12664


4#
發表於 11-4-24 15:09 |只看該作者
我諗應該係主婦手, 所以洗碗/拖地一定戴手套....
另外, 處理生肉/魚會令手肥淋淋, 又要用洗潔精洗手, 對手又會唔舒服


伯爵府

積分: 18456


5#
發表於 11-4-24 15:33 |只看該作者
回覆 皇后駕到 的帖子

我都有主婦手,之前睇過醫生,搽左藥膏,已經好左好多,我就拎左醫務所的有關主婦手單張睇,如果要帶手套,可以先帶一些有綿質的手襪(我係雜貨店買的),然後先帶手套,不論洗碗/處理生肉/魚,我都會帶左後才處理,會對皮膚好一D。
世間最美妙的事情,就是擁有一個溫馨的家庭。我們可自然從容地回到家中,無拘無束地被家庭接納為其中的成員。 ;-) (維斯各特)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo