興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6735


1#
發表於 05-8-15 20:10 |只看該作者

點先可以用 Acrobat Reader 睇中文字?

我用緊Acrobat Reader 5.0

thx!


男爵府

積分: 7819

好媽媽勳章


2#
發表於 05-8-15 20:45 |只看該作者

Re: 點先可以用 Acrobat Reader 睇中文字?

DOWNLOAD個中文版就可以喇!


男爵府

積分: 6735


3#
發表於 05-8-15 23:24 |只看該作者

Re: 點先可以用 Acrobat Reader 睇中文字?

DOWNLOAD o左 Acrobat Reader 5.0.5都唔得,可否 provide 條 link, thx!


男爵府

積分: 6042


4#
發表於 05-8-16 01:49 |只看該作者

Re: 點先可以用 Acrobat Reader 睇中文字?

http://www.chinese-t.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html?c=hk


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo