自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2373


1#
發表於 05-8-16 23:33 |只看該作者

想問大家,你地出街洗完手後會用紙巾還是自備手巾仔抹手呢?

我原本是用紙巾抹手的,可是我覺得長此咁做好唔環保,(我一家五口,每次一人用一張,洗多幾次手巳經唔見左幾包紙巾)..後來自備手巾仔出街,但又發覺每次抹完手後如果將濕的手巾仔放返入自己手袋又好似容易滋生細菌,請問你地會點樣抹手?有無人可教下我怎樣處理抹手後的手巾仔會比較衛生d呢?

謝謝報料!


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 05-8-17 09:17 |只看該作者

Re: 想問大家,你地出街洗完手後會用紙巾還是自備手巾仔抹手呢?

I use pocket tissues if outgoing because it is more convenient.
But owing to save the material, I ususally divide the tissue into two for sharing...


大宅

積分: 2373


3#
發表於 05-8-18 11:00 |只看該作者

Re: 想問大家,你地出街洗完手後會用紙巾還是自備手巾仔抹手呢?

up

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo