婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 6


1#
發表於 05-8-17 11:04 |只看該作者

點做嫁?

想知家計會做局部麻醉的墮胎手術詳細過程!感到痛嗎?


複式洋房

積分: 381


2#
發表於 05-8-17 15:15 |只看該作者

Re: 點做嫁?

做局部麻醉手術,都會感覺到痛架.視乎你嘅忍痛程度啦.


民房

積分: 6


3#
發表於 05-8-17 17:03 |只看該作者

Re: 點做嫁?

我想知過程是否很痛 ?因為不是全身麻醉!見到 d過程好怕!


複式洋房

積分: 381


4#
發表於 05-8-18 13:43 |只看該作者

Re: 點做嫁?

過程係:先麻醉,有一條吸管,伸入去子宮裡面,吸咗個bb出黎.手術好簡單.但當條吸管伸入去時就會覺得痛,吸管越伸得入就越痛,我寧願全身麻醉,舒服得多. :-( :-( :-(


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo