婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3235


1#
發表於 05-8-17 23:27 |只看該作者

有冇人可以介紹好既婦科醫生(for開刀生bb)

我預期會開刀,
希望係九龍法國醫院九龍法國醫院生,
因睇開既醫生唔去法國, 而家要搵過另一個醫生,
有冇媽咪有好介紹?

男醫生/女醫生都okay,
但一定要驗查細心, 有耐性!
開刀時就要手勢好!

[/url]


男爵府

積分: 6954


2#
發表於 05-8-18 11:44 |只看該作者

Re: 有冇人可以介紹好既婦科醫生(for開刀生bb)

尹振偉,我自己睇過佢唔錯,當時作小產係呢個醫生救返BB,tel:28773280.收費你打去問下啦,產檢都收得好貴.


大宅

積分: 3502


3#
發表於 05-8-23 09:51 |只看該作者

Re: 有冇人可以介紹好既婦科醫生(for開刀生bb)

我係順產


洋房

積分: 206


4#
發表於 05-8-23 10:56 |只看該作者

Re: 有冇人可以介紹好既婦科醫生(for開刀生bb)

我上星期在尹振偉做了婦科檢查,收$1200。我想產檢也不平, 但他的儀器很先進, 我見有一個八個月孕婦照超声波拿照片出來,連BB的樣子也看到,以前我地只有一幅黑白底片。


大宅

積分: 2394


5#
發表於 05-8-23 11:10 |只看該作者

Re: 有冇人可以介紹好既婦科醫生(for開刀生bb)

開刀手勢EXCELLENT!!
CONSULTANT FEE & OPERATION FEE REASONABLE!!
DR.WONG PING HAO TEL #27231218男醫生


HAVE A NICE DAY!!!HAVE A NICE DAY!!!


洋房

積分: 75


6#
發表於 05-8-23 18:02 |只看該作者

Re: 有冇人可以介紹好既婦科醫生(for開刀生bb)

游少薇醫生, 曾經在瑪嘉烈做到婦產科高級顧問醫生,
我都係响法國醫院開刀生仔, 手勢very good, 價錢合理


男爵府

積分: 9197


7#
發表於 05-8-24 00:28 |只看該作者

Re: 有冇人可以介紹好既婦科醫生(for開刀生bb)

Eric Fung is quite good! He works in Yuen Long and tsing Yi.
Tung Hiu fong is a good doctor too!


大宅

積分: 2275


8#
發表於 05-8-24 11:19 |只看該作者

Re: 有冇人可以介紹好既婦科醫生(for開刀生bb)

推介尹鎮偉醫生, 我兩個babies 都是他接生的, 都是在九龍法國醫院.

smarties

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo