嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3960


1#
發表於 11-5-16 01:36 |只看該作者
見到johnson新出左隻泡泡新髮沐浴露,想買黎for newborn baby用,有冇人用過?ok嗎??


大宅

積分: 4669


2#
發表於 11-5-16 13:13 |只看該作者
用緊, OK呀, 單手都得.
  

At birth 3.5kg (7.7 lbs)
38w2d 3203g (7.04lbs)
37w2d 2982g 36w2d 28


男爵府

積分: 6848


3#
發表於 11-5-16 14:37 |只看該作者
me too!


男爵府

積分: 9838


4#
發表於 11-5-16 15:36 |只看該作者
我用過呀,ok~幾香ga:loveliness:


大宅

積分: 3960


5#
發表於 11-5-17 01:27 |只看該作者
但FOR NEWBORN,Johnson夠唔夠好呢???
見佢個廣告好吸引!!


大宅

積分: 4669


6#
發表於 11-5-17 10:50 |只看該作者
我個仔由NB起都係用johnson top-to-toe 支裝, 後來出左泡泡就用泡泡, 而家7個半月大, OK呀.
  

At birth 3.5kg (7.7 lbs)
38w2d 3203g (7.04lbs)
37w2d 2982g 36w2d 28


複式洋房

積分: 316


7#
發表於 11-5-19 01:29 |只看該作者
真係好香


男爵府

積分: 5724

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


8#
發表於 11-5-19 11:48 |只看該作者
我未試過,都想試試!!
第2胎終於成功餵到人奶.重要全人奶.超有滿足感!!!!


禁止訪問

積分: 3374


9#
發表於 11-5-19 11:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4669


10#
發表於 11-5-19 12:52 |只看該作者
我見個網寫萬0獨家, really? 信德間萬0都冇.....
  

At birth 3.5kg (7.7 lbs)
38w2d 3203g (7.04lbs)
37w2d 2982g 36w2d 28


大宅

積分: 1039


11#
發表於 11-5-19 16:21 |只看該作者
依家出左甜睡配方..

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo