嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10191

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 有「營」勳章


1#
發表於 11-5-27 13:04 |只看該作者
BB身高在身高表的最低線, 唔知點算?? 可以食什麼增高呢?要看什麼醫生呢?


大宅

積分: 3876


2#
發表於 11-5-27 14:07 |只看該作者
咁你本身兩公婆高唔高大先, 我同我老公都細粒, 我得5呎3, 我老公5尺6到, 我阿b身高都向10線咋...而家阿b7個月, 好中意腳young young, 我就抱起佢向床仔比佢係咁young, 係咁跳....希望都算係運動啦~


珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 11-5-27 14:49 |只看該作者
tamichu 發表於 11-5-27 14:07
咁你本身兩公婆高唔高大先, 我同我老公都細粒, 我得5呎3, 我老公5尺6到, 我阿b身高都向10線咋...而家阿b7個 ...

你5呎3唔算細粒嘛mouth:


大宅

積分: 3876


4#
發表於 11-5-27 15:23 |只看該作者
回覆 hellomiffy 的帖子

都唔係大粒, 可能係細粒推中最大粒lor


珍珠宮

積分: 30278

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 11-5-27 16:15 |只看該作者
如果矮睇E生都冇用架, 要睇番爸爸媽媽是否高大架, 你BB幾大同幾多CM呀??
一個人之所以快樂,不是因為她擁有得多, 而是因為她計較得少


別墅

積分: 545


6#
發表於 11-5-27 17:17 |只看該作者
HI..

我又想問下 我個仔就黎5歲,身高得:102CM,重:40磅,

甘係唔係比較細粒AR~

點評

checkylam  你試吓呢個網址啦 http://www.growthok.com.hk/  發表於 11-6-1 12:33


子爵府

積分: 10191

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 有「營」勳章


7#
發表於 11-6-1 12:40 |只看該作者
睇醫生佢話唔使理, 但係唔洗理, 在健康院的紀錄簿又有身高呢一個圖表, 真係唔明,
有冇人知個啲身長激素要幾大打的, 我怕過咗冇得搞, 到佢大咗,實會怨我點我唔幫佢打, 咁就唔好啦, 就算佢唔怨我, 大咗佢都可能俾人笑, 我怕佢自尊心會受損, 真憂心


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


8#
發表於 11-6-1 12:55 |只看該作者
曬多D太陽, 做多D運動, 跳多D得唔得呀? 不過身高真係關遺傳事喎~ 如果你地唔係高大, 咁個仔都唔會高得去邊架啦~

打果D激素有冇副作用架?
.........................................


珍珠宮

積分: 49916


9#
發表於 11-6-1 14:25 |只看該作者
咁你bb到底幾大個?幾高?幾重?


侯爵府

積分: 23278

畀面勳章


10#
發表於 11-6-2 23:31 |只看該作者
回覆 checkylam 的帖子

唔洗咁激呀, 打激素又貴又傷身(會損害肝功能),
我中學時有個男同學日日打籃球, 咪又係得165;
另一個男同學中四時矮我一個頭, 放完個暑假高我兩個頭呀!
身高冇得逼架喎, 順其自然啦!
而家BB仲細個, 你會唔會諗多左呀??!!


禁止訪問

積分: 2636

畀面勳章


11#
發表於 11-6-3 14:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11940


12#
發表於 11-6-5 00:48 |只看該作者
回覆 checkylam 的帖子

有咩問題,我B都係3%,健康院話WITHIN正常範圍喎,無問題,唔需要跟進.
你不如再觀望吓先,佢KEEP住有高都OK啦,唔長高先擔心啦!

我唔太清楚生長激素係D咩同點運作,但比著係我,就唔敢幫小朋友打,唔知有無副作用架MA!
你諗吓D打針雞...正常嗎?我都唔敢比囡囡食咁多雞翼啦,怕佢食得多激素,提早發育,提早收工無得高呀!
(呢D只係我直覺,實情未必係咁!請唔好介意我咁諗!)


大宅

積分: 2920


13#
發表於 11-6-6 01:17 |只看該作者
我個仔都係偏矮啦, 依家3歲都係得89cm~~你唔使咁擔心啦, 咁快話諗打激素???身體健康正常, 醫生點會幫你打, 話幫你打你都咪制~因為果d係for一d真係有病導致唔識高(講緊真係3呎幾果d~~), 佢地都未大, 發育期又未到~~~


大宅

積分: 3100


14#
發表於 11-6-7 16:48 |只看該作者
細粒又唔係病, 邊駛睇醫生呀. 等佢大D, 做多D運動咪得囉. 身高生成架嘛...


禁止訪問

積分: 3374


15#
發表於 11-6-9 11:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10191

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 有「營」勳章


16#
發表於 11-6-9 16:25 |只看該作者
我話俾醫生聽我和丈夫的高度, 佢計完後話BB應屬於中等高度, 現在佢是最低條線, 所以先咁擔心,

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo