嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 979


1#
發表於 11-5-28 12:24 |只看該作者
hi,

請問有沒有方法可以幫小朋友清潔牙齒, 但我小朋友不肯張大口比我抺, 有沒有方法可教下我呢?


洋房

積分: 86


2#
發表於 11-5-28 23:17 |只看該作者
應該係d食物色素,去藥材舖買3至5蚊木擦,已有一大包可以用佢好似鏟牆咁鏟走啲黑色野,不過唔係太清楚有咩副作用,都係一個月用一次好啦。


別墅

積分: 979


3#
發表於 11-5-30 10:40 |只看該作者
請問買回來要不要洗乾淨或煲先可以用呢? 你是否都係用木擦幫小朋友清潔牙齒呢?


男爵府

積分: 8867


4#
發表於 11-5-30 11:07 |只看該作者
睇牙醫吧, 用到六歲架d 牙仔...


侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


5#
發表於 11-5-30 11:53 |只看該作者
Ching_Baby 發表於 11-5-30 10:40
請問買回來要不要洗乾淨或煲先可以用呢? 你是否都係用木擦幫小朋友清潔牙齒呢? ...

在我仔4歲既時候,我都試過用木擦同佢省牙既污積,佢當時情況係d門牙啡啡黃黃咁,好核突,根住去藥房買左2蚊木擦,已經有一袋,拎一條出黎用水浸佢半個鐘,因好硬要浸軟佢少少,然後o係污積上輕輕咁省,小心唔好太大力,會損害到法郎質,d牙真係白返晒^^
p.s.我只係試過一次,我覺得試一次無妨,唔好經常做,但你小朋友果d係黑點,唔知有冇蝕入牙齒內,如果有都應該唔得,如果係表面既漬,我覺得都應該得,唔得再去睇牙醫啦,唔好比佢漫延落去呢~~


別墅

積分: 979


6#
發表於 11-5-30 13:18 |只看該作者
等我買來試下先, 多謝各位意見

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo