興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1550


1#
發表於 11-6-23 22:26 |只看該作者
請教...

如果我打直部機影相, 相片過咗電腦之後就要自己逐張逐張轉返打直, 究竟係部機setting問題定係一定要咁做嘅呢?? 實在好浪費時間啊...

我用大機同埋DC都唔會咁呀...


welcome to audreyMAmi BLOG


男爵府

積分: 9895


2#
發表於 11-6-24 09:07 |只看該作者
部分鏡頭, 例如20mm餅鏡係唔對應自動打直..
如果鏡頭有對應自動打直, 可以係設定入面開始"自動旋轉"

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo