Re: 餵人奶真係好勁....真人真事.親身感受
人奶bb都會病,不過我相信母乳!!!
我個女1歲啦,佢病過4次:傷風咳,發燒!!!佢病我都好唔開心!!我個女係返托兒所o既!!!早排有2個同學仔媽咪同我講,佢地bb成日病,每個月要睇2-3次醫生
我先知,原來我個女身體咁好,抵抗咁好,係我之前一路都唔知道的!!!當同學仔個個都病,有流感,佢只係有dd鼻水,1-2日又好番,我真係好感激自己選擇左母乳,我唔知我無餵人奶佢會點,可能都係每個月睇幾次醫生!!!真係多謝上天賜一樣咁好o既禮物比我地!!!
ps.我同個同學仔媽咪講,我個女食人奶好d,佢話佢bb都有食,食左成2,3個月,所以唔關人奶事.......d媽媽們好多都唔認識母乳 :-|
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!