婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1613


1#
發表於 05-9-6 19:45 |只看該作者

有無人生完後成日都好似有 dd "m痛", 但係又來完 m 呢??

又唔係日日痛, 只係有時痛吓咁! 但又唔係谷 m 喎!


別墅

積分: 932


2#
發表於 05-9-7 10:56 |只看該作者

Re: 有無人生完後成日都好似有 dd "m痛", 但係又來完 m 呢??

妳有這種感覺是因為血氣唔夠, 女人間中要補一補.


公爵府

積分: 28092


3#
發表於 05-9-7 11:07 |只看該作者

Re: 有無人生完後成日都好似有 dd "m痛", 但係又來完 m 呢??

會唔會子宮纖維瘤 or 水泡之類嘅野~~


大宅

積分: 1613


4#
發表於 05-9-7 18:55 |只看該作者

Re: 有無人生完後成日都好似有 dd "m痛", 但係又來完 m 呢??

呀...... 唔係嚇我呀... 咁咪又要再開肚做手術..... :-( :-( :-(
我 february 先做過超聲波, 醫生都冇話有...
而家sept... 相隔6個月... 咁快...
咁係良性/惡性嫁????? 會唔會下面出血?

希望係血氣唔夠啦... 不過我第一次聽血氣唔夠會肚痛!


別墅

積分: 932


5#
發表於 05-9-7 21:52 |只看該作者

Re: 有無人生完後成日都好似有 dd "m痛", 但係又來完 m 呢??

血氣唔夠會令妳常常有m就來的感覺, 如果再差的就會有啡色野或血絲來, 我早排就是這樣, 什麽都驗過都話無事,後來睇中醫就好左.


民房

積分: 34


6#
發表於 05-9-9 11:21 |只看該作者

Re: 有無人生完後成日都好似有 dd "m痛", 但係又來完 m 呢??

Ho_Ho_ma 寫道:
血氣唔夠會令妳常常有m就來的感覺, 如果再差的就會有啡色野或血絲來, 我早排就是這樣, 什麽都驗過都話無事,後來睇中醫就好左.

咁平時要食o的咩可以改善到呀?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo