夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2015


1#
發表於 05-9-9 09:08 |只看該作者

有左…

我尋日自己驗,有左,但未去睇醫無再驗,唔知係咪堅
[img align=right]http://onfinite.com/libraries/832026/5b6.jpg[/img][img align=right]http://onfinite.com/libraries/832053/414.jpg[/img]


洋房

積分: 174


2#
發表於 05-9-9 09:54 |只看該作者

Re: 有左…

點解唔想俾老公知呀 ??
8-) 8-)


大宅

積分: 1363


3#
發表於 05-9-9 09:56 |只看該作者

Re: 有左…

點解唔話比老公知? 有 BB 係一件好開心事. 佢到有權要知.


公爵府

積分: 28065


4#
發表於 05-9-9 10:02 |只看該作者

Re: 有左…

係咪你地有d咩問題或者你自己唔想再生???


男爵府

積分: 7539


5#
發表於 05-9-9 10:12 |只看該作者

Re: 有左…

你係咪唔想要呀~~~ [quote]
瞳 寫道:
我尋日自己驗,有左,但未去睇醫無再驗,唔知係咪堅


男爵府

積分: 5646

醒目開學勳章 2011精緻種植勳章


6#
發表於 05-9-9 10:20 |只看該作者

Re: 有左…

瞳:

你係咪怕左你奶奶呀??我睇過你地既topic,話99/姑仔/姑奶既!!咁你老公都有權知既,而且冇理由你自己有左,自己一人負責的~你老公都有份~


大宅

積分: 2015


7#
發表於 05-9-9 10:21 |只看該作者

Re: 有左…

都未知堅定流…而且…俾我老公知,咁佢實話俾佢老母知,咁如果陀得唔好,咁我又要聽佢
[img align=right]http://onfinite.com/libraries/832026/5b6.jpg[/img][img align=right]http://onfinite.com/libraries/832053/414.jpg[/img]


翡翠宮

積分: 76971


8#
發表於 05-9-9 10:26 |只看該作者

Re: 有左…

我明你處境但你要諗下你唔講比老公知可能佢會嬲架喎, 萬一佢想在你頭三個月內行埋唔通你推佢咩 若果你真係唔想比老公知的話你到時唯有咋傻, 哎吔原來我有左成四個月都矇剩剩添咁你估佢信吾信呀


大宅

積分: 2015


9#
發表於 05-9-9 13:13 |只看該作者

Re: 有左…

ringoivy 寫道:
我明你處境但你要諗下你唔講比老公知可能佢會嬲架喎, 萬一佢想在你頭三個月內行埋唔通你推佢咩 若果你真係唔想比老公知的話你到時唯有咋傻, 哎吔原來我有左成四個月都矇剩剩添咁你估佢信吾信呀
我諗睇左醫生先算,老公埋黎咪同佢講無心情…拖得就拖…我諗起碼拖到個零兩個月…佢呢排好忙,中秋,要整餅…
[img align=right]http://onfinite.com/libraries/832026/5b6.jpg[/img][img align=right]http://onfinite.com/libraries/832053/414.jpg[/img]


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 05-9-9 13:30 |只看該作者

Re: 有左…

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2015


11#
發表於 05-9-9 15:04 |只看該作者

Re: 有左…

talkative 寫道:
你不如快d去睇醫生再check清楚先啦,如果真係有左你都要通知你老公啦,因為有左好多野都唔做得的,好似唔好再做埋d粗重野丫嘛.
我約左下個星期去睇醫生…睇完先算…
[img align=right]http://onfinite.com/libraries/832026/5b6.jpg[/img][img align=right]http://onfinite.com/libraries/832053/414.jpg[/img]


男爵府

積分: 8049


12#
發表於 05-9-9 16:18 |只看該作者

Re: 有左…


記得話我知係唔係真係bingo
Don't worry!Be happy!


男爵府

積分: 6328


13#
發表於 05-9-9 16:49 |只看該作者

Re: 有左…

嘩,你bb得幾個月,你咁快又有左,你會吾會好吃力呀....


子爵府

積分: 14684

好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 05-9-9 21:51 |只看該作者

Re: 有左…

hi forever,
居然係度見到蛋仔
my1215sui 寫道:
嘩,你bb得幾個月,你咁快又有左,你會吾會好吃力呀....
[size=medium]穎慧賢淑是伊人,怡悅自樂最歡欣


大宅

積分: 3243


15#
發表於 05-9-9 23:00 |只看該作者

Re: 有左…

你就好喇, 咁容易有既, 我都想有第二個呀!


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


16#
發表於 05-9-10 01:04 |只看該作者

Re: 有左…

如果真係有左...同你老公講暫時唔講比奶奶知...你老公會唔會聽你話...唔會講比你奶奶知架...



[url=http://lilypie.com][img]


男爵府

積分: 5206


17#
發表於 05-9-10 08:30 |只看該作者

Re: 有左…

瞳,

嘩~~羨慕C我啦!!! 我苦心經營左五個月都重未有呀


男爵府

積分: 6328


18#
發表於 05-9-10 08:57 |只看該作者

Re: 有左…

sa
又會係度見到你o既
我成日都上來bk傾計呀
我多數都係去2/05媽咪到傾計呀...
你呢

如果真係有左,真係要同老公講呀,吾好自己作決定呀


大宅

積分: 4205


19#
發表於 05-9-10 09:06 |只看該作者

Re: 有左…

快點去驗啦!我都明白你心情,有咩事唔好自己死頂,知嗎?
晴晴藍藍小天地[img align=right]http://lilypie.com/pic/060814/rHZZ.jpg[/img]


伯爵府

積分: 18512


20#
發表於 05-9-10 12:31 |只看該作者

Re: 有左…

祝福你
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo