論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2217


1#
發表於 11-8-7 15:21 |只看該作者
請問有無人試過經 元朗 佳威僱傭中心 請工人呀 ?

AGENT 信得過嗎?


男爵府

積分: 7420


2#
發表於 11-8-7 16:02 |只看該作者
我試過係呢間請過兩個工人,agent都老實,望落去都好專業不過我平時唔係常向agent反映工人表現既人,但佢地都好helpful,我之前個direct hire唔係係佢度請,佢地都會俾意見我,我話想炒個工人,想搵佢地做證人,佢地都話不收費幫我(可能我幫襯過佢地啦),你可以搵而家大住肚個員工幫你,因為佢一直都會親身過去選工人的.
不過,又老實講,我係呢間都請過衰工人(臨尾兩個月,我覺得個工人係學壞左),所以工人既野真係好難講,但總結黎講,間agent都算幫得到我手.


大宅

積分: 2217


3#
發表於 11-8-7 22:39 |只看該作者
咁.. 請問大位肚個員工個英文名係叫咩名呀 ?

很多謝你解答我 的問題

點評

 佢叫Venus呀!  發表於 11-8-8 02:04

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo