想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10331

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-8-8 12:41 |只看該作者
我之前係翹度睇過, 佢唔建議我照, 又叫我排輔助生育個邊..........
我又真係想知有無塞, 咁我家陣係睇出面第個醫生定係點好呢?

仁安生殖醫學中心既醫生? 邊個好?
有無人可以比有關資料同意見我, 可私人訊息, THANKS


別墅

積分: 590


2#
發表於 11-8-8 14:00 |只看該作者
回覆 kittymilo 的帖子

我現在看緊董醫生, 她好nice


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo