跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5503

好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 05-9-21 11:20 |只看該作者

BB唔肯睧自己張床,点算?

上次打完1歲針後,佢曾经發燒,為方便睇住佢,比佢睧咗兩日大人床,即同我地一齊睧,之後而家佢晚晚醒幾次,一醒咗就企响BB床喊,一定要上大人床,一上就睧着,靜雞雞擺番佢上BB床又喊,点算呀?佢之前好乖,一覺自己睧天光.


珍珠宮

積分: 39607

環保接龍勳章


2#
發表於 05-9-21 11:50 |只看該作者

Re: BB唔肯睧自己張床,点算?

88654321,
你要狼心一點, 上次施施病o左兩日, 我抱住佢訓, 點知好番, 就唔肯自己訓, 好似你咁, 一放落床就喊, 於是我就由得佢喊, 喊o左成個幾鐘, 喊到累, 自己訓著, 之後就回復以前一樣自己訓, 一覺訓天光.

教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!


大宅

積分: 1713


3#
發表於 05-9-21 12:29 |只看該作者

Re: BB唔肯睧自己張床,点算?

我呢排又係成日同bb瞓,佢成日用腳撐開d被,夾住都撐到,一晚要起身幫佢整幾次,方便起見所以同佢一齊瞓~
佢暫時都肯自已瞓bb床,但佢就一定唔肯自己一個係房瞓,一定要有人陪


男爵府

積分: 5503

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 05-9-22 19:04 |只看該作者

Re: BB唔肯睧自己張床,点算?

gracelam,
我昨夜唔夠狠心,佢喊咗成個鍾都唔肯瞓落床,係咁企度望住我,我頂唔住抱起左佢,佢就即刻瞓着嘞!
今晚又要再試過. :-(


男爵府

積分: 8476


5#
發表於 05-9-22 22:56 |只看該作者

Re: BB唔肯睧自己張床,点算?

洪寶仔呢幾日又係瞓到半夜不停 :-( :-( 一放落大人床就即刻 試過趁佢 就移番落床仔, 冇幾耐又 :-( :-( 我都狠心唔到, 琴晚佢喊左好耐喊到好可憐, 好似我唔要佢咁, 最後我都抱左佢落大人床, 瞓左又搬番落床仔, 又喊.....如是者同佢拉鋸左個半鐘

奶奶話可能佢打完支一歲針瞓得唔好


男爵府

積分: 8485

畀面勳章 貢獻勳章


6#
發表於 05-9-23 10:54 |只看該作者

Re: BB唔肯睧自己張床,点算?

我會同佢一齊訓著
叫爸b抱佢回bb床

我好鍾意攬著bb訓
但爸b話我太爛訓 ?-(

bb細唔攬
大個就冇得攬

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo