跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


1#
發表於 05-9-21 12:46 |只看該作者

驚險記~嘔粥....

禽晚餵子峰食波菜廋肉粥,d廋肉有d就好碎,有d就
好似手指尾塊指甲咁大,我都擔心緊唔知怕唔怕o既
呢?點知餵到一半見到佢條氣好似cake住cake住咁,
我咪同佢拍o下背lor,跟住一路餵我都覺得佢有d唔妥,
但就唔知乜事,到餵到尾聲佢就wa la咁嘔晒出o黎,
係咪d廋肉大舊得滯,cake住佢喉嚨引致呢?其實我處
理廋肉o既方法係先將廋肉攪碎後放o係碗,然後將煲
到一半o既粥筆出o黎倒落碗廋肉度,攪散晒後再倒番落
煲粥度再煲過!
問題1.
有乜更好辦法可以令煲完粥d肉更加碎d呢?
問題2.
平時bb一煲粥分兩餐食,大概有兩碗幾,各位認為應該
買幾多錢o既廋肉先o岩呢?我平時就買$5,會唔會多
得滯呢?




大宅

積分: 2679


2#
發表於 05-9-21 13:13 |只看該作者

Re: 驚險記~嘔粥....

如果你溝d 肉入d 粥入面時d 粥太熱, 就會"6" 熟左一部份瘦肉, 熟左既瘦肉會好難整開, 咁就會有d 瘦肉好大舊架啦. 我通常係等d 粥凍左先溝肉, 用隻spoon 係咁攪, 咁d 肉會自自然然好似溶左入d 粥入面, 好smooth 架. 煲完d 粥好似啡啡地色既糊咁, 睇唔到有肉架. 我就覺得好好味囉... 係我隻衰仔唔鍾意食咋嘛!!


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 05-9-21 13:19 |只看該作者

Re: 驚險記~嘔粥....

子峰媽咪:

我平時會O向百X買$5免治豬/牛肉俾囝囝煲粥食... 但我買O左返O黎會有個"西"O向水喉下沖洗D肉 (硬係覺得部碎肉機會污糟), 沖洗其間D肉碎會分開無咁黏埋一舊, 到D粥仔差唔多OK就落肉, 攪拌... 咁D肉就會散晒唔會再係咁大舊, 咁樣就唔驚會哽親子峰啦...

早幾日我出O左街, 叫爸爸整粥仔, 佢唔知道要"洗肉", 所以都係好大舊O架~~~ 不過好在無哽親O者... 我個B依家好鍾意O趙O趙, 所以有時我都覺得大舊少少係OK O既!!
            


侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


4#
發表於 05-9-21 14:09 |只看該作者

Re: 驚險記~嘔粥....

pluie:
但我唔係好明,如果等d粥凍o左先溝肉,咁溝完之後又
點處理?即刻食還是繼續煲呢?

小倩:
咁照道理我係咪可以用小小水溝散o左d肉先放入粥呢?


大宅

積分: 2920


5#
發表於 05-9-21 14:15 |只看該作者

Re: 驚險記~嘔粥....

我會將熟左既瘦肉(通常好大舊)撈起, 用刀啄碎, 通常咁就好碎, 再放番落個煲再煲一陣, d肉碎好平均散佈起d粥面, 亞仔就好易食!


大宅

積分: 2920


6#
發表於 05-9-21 14:16 |只看該作者

Re: 驚險記~嘔粥....

我會將熟左既碎瘦肉(通常好大舊)撈起, 用刀啄碎, 通常咁就好碎, 再放番落個煲再煲一陣, d肉碎好平均散佈起d粥面, 亞仔就好易食!


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


7#
發表於 05-9-21 15:44 |只看該作者

Re: 驚險記~嘔粥....

小倩:
咁照道理我係咪可以用小小水溝散o左d肉先放入粥呢?


應該係啦... 你搆水用筷子攪下佢, 咁我諗會OK O既!
            


侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


8#
發表於 05-9-21 15:48 |只看該作者

Re: 驚險記~嘔粥....


小倩:
thank you


大宅

積分: 2679


9#
發表於 05-9-22 09:31 |只看該作者

Re: 驚險記~嘔粥....

子峰mama 寫道:
pluie:
但我唔係好明,如果等d粥凍o左先溝肉,咁溝完之後又
點處理?即刻食還是繼續煲呢?


係呀, 要繼續煲架, d 肉係生架嘛...


大宅

積分: 2858


10#
發表於 05-9-23 00:00 |只看該作者

Re: 驚險記~嘔粥....

子峰mama:
你係咪有攪拌機架?
我會買$5瘦肉/牛肉分兩次煲, 每次煲兩餐,
個人認為就咁用$5煲兩餐會多得"制"。

前一晚用保溫杯加剛滾嘅水浸啲米,
煲粥之前用攪拌機將啲肉攪到好爛,
喺攪拌機攞啲肉出嚟之前, 加啲凍滾水落去攪開啲肉,
然後先加落啲浸好嘅米一齊煲,
(而家啲肉類咁恐佈, 煲耐啲都唔怕)
不過都唔可以信晒部攪拌機,
到我餵柔柔食嗰時, 如果見到有啲比較大粒嘅我會食咗佢, 哈哈,
咁就萬無一失啦

湊小朋友都有好多嘢要煩, 所以我會諗盡辦法省時間省工夫,
但又要乾淨、安全喎, 真係 "媽咪真偉大! 媽咪我愛您!"


大宅

積分: 1017


11#
發表於 05-9-23 09:11 |只看該作者

Re: 驚險記~嘔粥....

我大多數係成舊豬肉放入粥度煲, 煲好左先拿返舊豬肉搞碎, 再將搞碎豬肉同粥仔搞埋一齊比BB食.

(原來只係豬肉粥都有咁多種整法.)


侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


12#
發表於 05-9-23 09:32 |只看該作者

Re: 驚險記~嘔粥....

住家甜品:
o岩o岩睇完你o既回應,就即刻飛o左個電話
返屋企叫個印印將d廋肉煮一半好喇!其實
一直以來我都覺得$5多得滯,所以就問o下你
o地囉!thank you!

bbc:
成舊煲完再攪唔覺好麻煩咩?


大宅

積分: 2920


13#
發表於 05-9-23 11:08 |只看該作者

Re: 驚險記~嘔粥....

其實如果你舊廋肉攪碎成舊放落去煲, 煲好後再啄碎唔麻煩嫁!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo