想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1#
發表於 11-8-18 10:11 |只看該作者
請間cycle 28days, 係咪應該day 14排卵?? 定係day 16呀?
睇分泌又點? 有好似鼻涕的透明分泌時係排卵?


別墅

積分: 874


2#
發表於 11-8-18 10:33 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-8-18 10:11
請間cycle 28days, 係咪應該day 14排卵?? 定係day 16呀?
睇分泌又點? 有好似鼻涕的透明分泌時係排卵?
:q ...
排卵日次次唔同架, 你最好check 紅d / 排卵捧.

有拉絲分泌時=排卵 / 即將排卵

另外你有冇度temp.? 睇temp跌會睇到自己幾時排卵

比你參考下, 我check左紅d + 度temp.
我上次cycle31, day14排卵
今個月day20先排卵


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


3#
發表於 11-8-18 10:43 |只看該作者
thanks!
今個cycle丟試用紅d
我今日day 5, 今朝得36.4, 排卵會再跌??


水晶宮

積分: 64108


4#
發表於 11-8-18 11:50 |只看該作者
本帖最後由 cherrieloy 於 11-8-18 11:51 編輯
littlezoo 發表於 11-8-18 10:11
請間cycle 28days, 係咪應該day 14排卵?? 定係day 16呀?
睇分泌又點? 有好似鼻涕的透明分泌時係排卵?
:q ...

其實每個人排卵都唔同架喎, 唔會話一定day幾排卵架, 如你想知道幾時排卵, 最簡單係買排卵棒check


子爵府

積分: 13558


5#
發表於 11-8-18 11:54 |只看該作者
我係DAY23先排卵, 排完就差不多M到, 之前仲以為係M到前所以有分泌, 之後先知原來係排卵


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


6#
發表於 11-8-18 13:47 |只看該作者
cherrieloy 發表於 11-8-18 11:50
其實每個人排卵都唔同架喎, 唔會話一定day幾排卵架, 如你想知道幾時排卵, 最簡單係買排卵棒check
...

今個月開始用紅d


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


7#
發表於 11-8-18 13:50 |只看該作者
bbfaye 發表於 11-8-18 11:54
我係DAY23先排卵, 排完就差不多M到, 之前仲以為係M到前所以有分泌, 之後先知原來係排卵 ...

day23咁遲?!!
不過知道自己幾時排, 對準時間dodo就ok啦


伯爵府

積分: 17307


8#
發表於 11-8-18 14:39 |只看該作者

回覆:littlezoo 的帖子

唔遲,我上個月day26, 今個月day24先排!真係要排卵棒check住!不過我d19-d26都流啡同有血+血絲,怕有事,仲未睇醫生mouth:



   每日都咁開心!!!


子爵府

積分: 13558


9#
發表於 11-8-18 14:41 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-8-18 13:50
day23咁遲?!!
不過知道自己幾時排, 對準時間dodo就ok啦

係, 我都係用左紅D先知, DAY30-32 就黎M


子爵府

積分: 13558


10#
發表於 11-8-18 14:42 |只看該作者
Sugarpink 發表於 11-8-18 14:39
唔遲,我上個月day26, 今個月day24先排!真係要排卵棒check住!不過我d19-d26都流啡同有血+血絲,怕有事, ...

咁你CYCLE幾多?

我係DAY23排卵, 但CYCLE只有30-32, 即係排完無耐就M


珍珠宮

積分: 30303


11#
發表於 11-8-18 15:09 |只看該作者

引用:Quote:cherrieloy+發表於+11-8-18+11:50+其

原帖由 littlezoo 於 11-08-18 發表
今個月開始用紅d
me2




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


12#
發表於 11-8-18 15:10 |只看該作者
Sugarpink 發表於 11-8-18 14:39
唔遲,我上個月day26, 今個月day24先排!真係要排卵棒check住!不過我d19-d26都流啡同有血+血絲,怕有事, ...
原來會最後幾日先排架?我以為28days cycle, 一定day 14-16排.......都真係要靠紅d同分泌+量temp啦


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


13#
發表於 11-8-18 15:12 |只看該作者
bbfaye 發表於 11-8-18 14:41
係, 我都係用左紅D先知, DAY30-32 就黎M

bb faye, 你用紅D only check排卵定keep住用埋bingo?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo