跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 837


1#
發表於 05-9-21 21:18 |只看該作者

bb嘔奶

你地bb有冇嘔奶?我個b唔知點解最近常嘔奶?是否我喂得太飽定掃唔到風呢? 有次佢吃吃下奶突然噴奶,而且d奶係鼻都噴埋,吓c我... :-(


大宅

積分: 2111


2#
發表於 05-9-21 21:54 |只看該作者

Re: bb嘔奶

我係路過
力力豬豬......惡仔一名∼


禁止訪問

積分: 9241

睛靈勳章


3#
發表於 05-9-23 10:02 |只看該作者

Re: bb嘔奶

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1262


4#
發表於 05-9-23 10:25 |只看該作者

Re: bb嘔奶

你可以試下食到一半既時候就幫佢掃下風先...
掃到風之後...再繼續餵又得
之前QE既姑娘教左我另一種方法去掃風...
唔係拍背脊...而係捉住佢條頸係咁搖下搖下...
雖然幾恐怖咁...但係好WORK


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo