自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 431


1#
發表於 11-8-18 23:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3818

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 11-8-19 00:15 |只看該作者

回覆:有關做白事一問?

如果比我就會去,因為係太公,但係生日就唔大攪,只係屋企切下蛋糕,同埋都可以比小朋友知道,家人去世,做後生嘅要盡一點孝心。




男爵府

積分: 6983


3#
發表於 11-8-19 01:50 |只看該作者
緊係要去啦!話晒係屋企人,當年我媽媽過身都同我生日一個月,百無禁忌呀馬~


男爵府

積分: 7347


4#
發表於 11-8-19 08:27 |只看該作者
回覆 emilybbhk 的帖子

唔係問去唔去得,你最多係問:可唔可以唔去,(如果小朋友剛出生)
答案係:一定要去,你個仔係死者的子孫.
有子孫後代送最後一程,對死者和在生的子孫後代,都係一種福氣.


別墅

積分: 995


5#
發表於 11-8-20 11:22 |只看該作者
一定要去, 但生日就不應慶祝, 你個仔都咁大啦, 應該明白的.


大宅

積分: 4607

畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


6#
發表於 11-8-20 12:32 |只看該作者
一定要好, 如果是農曆同一個月就唔好睇, 最好同個度d人講聲

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo