自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33339

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-8-28 17:03 |只看該作者
煩惱中,有乜建議mouth:


伯爵府

積分: 17389

好媽媽勳章


2#
發表於 11-8-28 17:05 |只看該作者
我都諗緊
點換都要重新學過,
但邊樣簡單d?


大宅

積分: 1556


3#
發表於 11-8-28 17:11 |只看該作者
本帖最後由 小肥母 於 11-8-28 17:13 編輯

其實我覺得htc好過Samsung 而且htc又新出左個3d
apple貴都係貴在多apps姐,而且iphone用藍牙只for iphone
Samsung好少用 都應該ok ge~
iphone5好似800萬像數 但iphone4就500
htc就800

點評

saiwai  Thanks!  發表於 11-8-28 17:15


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 11-8-28 17:15 |只看該作者
個人中意HTC,最新有部EVO3, 讚


珍珠宮

積分: 33339

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 11-8-28 17:17 |只看該作者
回覆 莎莎莉莉 的帖子

我都係喎!因為用開諾基亞


伯爵府

積分: 17389

好媽媽勳章


6#
發表於 11-8-28 17:19 |只看該作者
wcpcelia 發表於 11-8-28 17:15
個人中意HTC,最新有部EVO3, 讚
但人地話新出呢, 要等下, 等d人用定左才買, 係咪呢?


琥珀宮

積分: 156834

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 11-8-28 17:19 |只看該作者
我用緊SAMSUNG,之前用IPHONE4,
IPHONE5一出,我就會換返IPHONE5..
samsung d game app好少..我唔係好鍾意打機..
但係都想玩返iphone d game

samsung真係無乜game..
電話咁靚..但係無得打機..好慘

點評

wcpcelia  部SAMSUNG機,如果行ANDROID,一定好多GAME架喎  發表於 11-8-28 17:24
saiwai  Thanks!  發表於 11-8-28 17:20


伯爵府

積分: 17389

好媽媽勳章


8#
發表於 11-8-28 17:20 |只看該作者
saiwai 發表於 11-8-28 17:17
回覆 莎莎莉莉 的帖子

我都係喎!因為用開諾基亞
我用緊SE, 開始神神地, 有時自動熄左機......
加上又想出番可以上網check屋企cam的電話,
所以都要認真物色下....


伯爵府

積分: 17389

好媽媽勳章


9#
發表於 11-8-28 17:21 |只看該作者
LedTV 發表於 11-8-28 17:19
我用緊SAMSUNG,之前用IPHONE4,
IPHONE5一出,我就會換返IPHONE5..
samsung d game app好少..我唔係好鍾意打 ...
我老公就係話等iphone 5出, 去出部iphone 5上台機, 跟住賣左部機, 去買番部iphone 4....


珍珠宮

積分: 33339

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 11-8-28 17:22 |只看該作者
回覆 莎莎莉莉 的帖子

我都係要睇Cam


伯爵府

積分: 17389

好媽媽勳章


11#
發表於 11-8-28 17:24 |只看該作者
saiwai 發表於 11-8-28 17:22
回覆 莎莎莉莉 的帖子

我都係要睇Cam
我老公用緊iphone, 佢試過屋企部cam可以用iphone睇到
話保險計, 叫我出番iphone, 免得陣間第二部電話原來又睇唔到


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 11-8-28 17:25 |只看該作者
saiwai 發表於 11-8-28 17:22
回覆 莎莎莉莉 的帖子

我都係要睇Cam

如果睇CAM,最緊要係上網穏定+個CAM本身清楚才是最重要


伯爵府

積分: 17389

好媽媽勳章


13#
發表於 11-8-28 17:26 |只看該作者
wcpcelia 發表於 11-8-28 17:25
如果睇CAM,最緊要係上網穏定+個CAM本身清楚才是最重要
123 ok嗎?
我用左好多年....諗住無問題都用番佢

點評

wcpcelia  123絶對OK的,不過上網PLAN會貴少少  發表於 11-8-28 17:31


琥珀宮

積分: 156834

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 11-8-28 17:28 |只看該作者
回覆點評:

wcpcelia 部SAMSUNG機,如果行ANDROID,一定好多GAME架喎 發表於 45 秒前


我想玩flying piggy, clown coins..samsung 都無~
我用緊GS2~
入去ANDROID MARKET..d game一d 都唔及引...


琥珀宮

積分: 156834

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 11-8-28 17:28 |只看該作者
莎莎莉莉 發表於 11-8-28 17:24
我老公用緊iphone, 佢試過屋企部cam可以用iphone睇到
話保險計, 叫我出番iphone, 免得陣間第二部電話原來又 ...

係啊..保險包iphone~
我都唔知保險包唔包gs2


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 11-8-28 17:33 |只看該作者
莎莎莉莉 發表於 11-8-28 17:19
但人地話新出呢, 要等下, 等d人用定左才買, 係咪呢?

個人覺得.,睇你本身急唔急用部新機...


公爵府

積分: 28727

2018父親節勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


17#
發表於 11-8-28 17:34 |只看該作者

回覆:出 iPhone好or Samsung好

我朋友話samsung好食電吖




大宅

積分: 4507

2024年龍年勳章


18#
發表於 11-8-28 18:01 |只看該作者

回覆:出 iPhone好or Samsung好

iPhone




子爵府

積分: 10782

開心吸收勳章 熱血金章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋


19#
發表於 11-8-28 18:01 |只看該作者
csnkennis 發表於 11-8-28 17:34
我朋友話samsung好食電吖

係呀 話上左一陣網(5mins)就已經冇左2格電 所以有fd話睇埋iphone5先

點評

LedTV  我一日一定要用2舊電架..成日換黎換去..><  發表於 11-8-28 19:31


水晶宮

積分: 70436

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


20#
發表於 11-8-28 18:05 |只看該作者
我用Samsung i9000,初初好食電.upgrade左就唔會.我fd出左i9100 galaxy s ii,個mon仲正.有埋閃光燈.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo