想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7022


1#
發表於 11-9-2 19:12 |只看該作者
結婚多年都一無所出,後來發現C6丁丁活躍度好低,聽JM講可以食茄紅素幫助,C6食左半年.今日新報告出左,D丁丁活躍度係一D改善都無!!!灰晒!!!


伯爵府

積分: 15695


2#
發表於 11-9-2 19:36 |只看該作者
回覆 ella0628 的帖子

請問你C6有幾多%呀, 我C6都係活躍度唔合格
我買左fertilaid for men比佢,
約左明早再驗


男爵府

積分: 7674


3#
發表於 11-9-2 20:46 |只看該作者

回覆:C6丁丁活躍度好低..無晒辦法

年齡,生活習慣,基因遺傳都有影響
有無諗過ivf?




男爵府

積分: 7022


4#
發表於 11-9-4 20:17 |只看該作者
回覆 Mochamiu 的帖子

佢d丁丁好差呀,得5%咋!!不過之前聽jm講,食善存同茄紅素會有幫助...但佢食左半年..原來一d改善都無


男爵府

積分: 7022


5#
發表於 11-9-4 20:19 |只看該作者
回覆 rcbaby 的帖子

男人四十,生活習慣正常,不煙不酒,有做運動.
做過一次ivf,都係失敗. 唉. 好灰.


男爵府

積分: 7674


6#
發表於 11-9-5 13:22 |只看該作者
ella0628 發表於 11-9-4 20:19
回覆 rcbaby 的帖子

男人四十,生活習慣正常,不煙不酒,有做運動.

我老公41, 食煙, 所以無得救, 年紀大左反唔到轉頭, 一系睇中醫
好多人有食oyster extract, 茄紅素, 但我都係整蕃茄湯 同比善存佢食, 無特別補佢
勉強仲大壓力
就算活躍度2%都可以自然懷孕架, 大有人在, keep住試, 一定得既


男爵府

積分: 7022


7#
發表於 11-9-5 17:01 |只看該作者
回覆 rcbaby 的帖子

好多謝你鼓勵Rcbaby。剛剛尋晚先因為呢樣野大哭左一場,C6問我佢仲可以做D乜? 我真係唔知喇,食SUPPLEMENT都幫唔到手,生活上又無咩要改善,咁點呢 ???我都好無奈,其實有時我估食唔食煙,飲唔飲酒或者唔關事,我有對朋友,兩公婆都食煙,飲酒,夜蒲樣樣齊,都係30+,已經成功生左兩個健康寶貝

點評

Mochamiu  TOTALLY AGREE!!  發表於 11-9-5 18:31


男爵府

積分: 7674


8#
發表於 11-9-5 17:12 |只看該作者
ella0628 發表於 11-9-5 17:01
回覆 rcbaby 的帖子

好多謝你鼓勵Rcbaby。剛剛尋晚先因為呢樣野大哭左一場,C6問我佢仲可以做D乜? 我真係 ...

我都有喊, 由其係攪唔出既時候特別傷感
但大家都遲左無辦法, 唔過去都過去左, 唯有怪自己可能先天不足啦, 後天唯有多做善事
搵e生幫手, 加油 !


伯爵府

積分: 15695


9#
發表於 11-9-5 17:45 |只看該作者
回覆 ella0628 的帖子

我C6都係呀, 我買左fertilaid 比佢食, 仲衰過上次驗
都係只差一個月,點解會差咁遠?!?!?


男爵府

積分: 7022


10#
發表於 11-9-5 18:08 |只看該作者
回覆 rcbaby 的帖子

係呀,唉,以為佢食SUPPLEMENT會有少少希望,不過報告出黎就知我地自己呃自己啦,應該下年又要再做IVF喇


男爵府

積分: 7022


11#
發表於 11-9-5 18:14 |只看該作者
回覆 Mochamiu 的帖子

我C6食左善存三個月,GNC既茄紅素半年(都係聽JM講話會有改善丁丁形態同活躍度)膽粗粗又試下,不過個新報告同一年前結果係一模一樣,無差到(無得再差喇呱?)但完全無改善。宜家C6唔係好肯繼續食添呀。你老公食完SUPPLEMENT仲差左,係咪唔應該繼續食呀,可能隻SUPPLEMENT同你老公唔夾?因為我上網睇,有JM都話SUPPLEMENT既功效係要同體質夾架..


伯爵府

積分: 15695


12#
發表於 11-9-5 18:34 |只看該作者
回覆 ella0628 的帖子

我都係咁話, 我老公食完仲衰左
但佢本身身體都差, 有嚴重敏感
2ND 次驗身體好左, 反而個REPORT差到無朋友
真係好唔明~~


大宅

積分: 3276

畀面勳章


13#
發表於 11-9-5 19:43 |只看該作者
中醫話食多d補品如花膠!加油呀!我c6食左呢d成個月再加中醫,未再check,但佢自己就覺得身體好左精神左。


男爵府

積分: 7022


14#
發表於 11-9-5 20:12 |只看該作者
回覆 Mochamiu 的帖子

咁又好似少少奇怪...不如去第二間LAB再驗多次丫?!


男爵府

積分: 7022


15#
發表於 11-9-5 20:15 |只看該作者
回覆 atny 的帖子

係呀??我以為花膠係對女性子宮好添,我聽過中藥既話,男人可以食冬蟲草同鹿尾巴...但我諗我C6會有D抗拒啦。唉,再迫佢食呢樣O個樣怕佢反感呀


男爵府

積分: 7674


16#
發表於 11-9-5 23:50 |只看該作者

回覆:C6丁丁活躍度好低..無晒辦法

落落煲湯度一齊飲
我地有食蟲草膠囊
好耐無煲湯lu




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo