想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1965


1#
發表於 11-9-5 19:46 |只看該作者
我今日係day10,平時cycle28日,我無量開體溫,但今日有去完v v,用紙巾抹時,見到有拉絲的分泌物,係透明的,後來又有些有些小黃色,但底底上面就無依d分泌,但我用紅d,同哈哈笑都無反應,以你地經驗,我係唔係排卵呢?




男爵府

積分: 7022


2#
發表於 11-9-5 20:38 |只看該作者
可能就快會排,我記得我第DAY14下午見到有拉提分泌物,立即用CLEARBLUE睇睇。但只係O(無反應),DAY15朝早我再用CLEARBLUE睇,就有哈哈笑喇


大宅

積分: 1965


3#
發表於 11-9-5 20:41 |只看該作者

回覆 回覆:ella0628的帖子

唔該你呀,不過我都call左老公返黎開工,但係如果聽日先有哈哈笑,咁後日先dodo,得唔得呢?




男爵府

積分: 7022


4#
發表於 11-9-5 21:02 |只看該作者
回覆 wingyan2011 的帖子

唔好客氣...我睇呢度JM教呢,就見到哈哈笑即日,或第二晚DODO都得呀。其實排卵前一晚DODO都可以,因為丁丁會存活


大宅

積分: 1965


5#
發表於 11-9-5 21:34 |只看該作者

回覆 回覆:ella0628的帖子

不過我都唔知係唔係呀,因為依家先係day 10, 不過大家都努力啦,希望一齊成功




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo