自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 913


1#
發表於 05-9-30 11:23 |只看該作者

哭左幾晚

昨晚哭了,因為我唔開心
我男朋友係教書的,由早到晚都要做,做做做,改作業改測驗
返到屋企又係做做做,備課,打比家長
我開始覺得自己好阻地方
每日我只係打比佢,同佢講我"訓覺啦,你d野仲未做完呀?"
"未呀,咁你早d訓"
我完全明白佢係好辛苦都唔想咁,但係冇方法
不過我真係唔開心, 點解我唔可以放開d
佢見同事肯定多過見我, 生活到底係點
我同佢講我唔開心,但係佢都話, 要明的我都明白,唔知仲可以講d咩

我覺得大家都冇錯,咁到底係咪我地以後都係咁相處
佢話唔知

我哭, 但我冇辨法,唯有我改變自己的想法
唔好介意同男朋友之間係要咁相處

有冇人可以分享自己係點樣改變自己的想法? 幫下我?


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 05-9-30 11:44 |只看該作者

Re: 哭左幾晚

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 913


3#
發表於 05-9-30 11:56 |只看該作者

Re: 哭左幾晚

魚生謝謝你!!!
pls check pm!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo