
啱啱中秋嗰晚煲咗個湯,又快又夠味. 唔知秘訣係咪咁, 同各位靚媽分享下先.
材料:
急凍美國螺頭2個, 花膠5個, 瑤柱7粒, 日本乾鮑魚仔7隻, 金華火腿3片. 豬展1舊, 雪耳2朵 , 紀子20幾粒, 薑2片拍扁,蔥頭6條.
浸泡:
花膠, 鮑魚仔, 螺頭浸過夜. (螺頭浸軟後切片).
飛水:
金華火腿, 豬展, 花膠, 滾水放入薑及蔥頭與材料一起飛水.
我用高速煲Lock實,大火煲至滾 (我大約煲咗40分鐘已滾,及聞倒湯味) 滾後熄火,焗住煲湯, 過後半個鐘又開火又煲滾即可, 放盐調味.
這晚煲湯用咗1.5小時完成,夠色水(奶白色), 夠味.
靚太您的靚湯分享,請指教~~