想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 7798


1#
發表於 11-9-17 20:42 |只看該作者
想飲d有益但唔係中藥苦茶,thx!




男爵府

積分: 6137


2#
發表於 11-9-17 21:43 |只看該作者

引用:想飲d有益但唔係中藥苦茶,thx! +

原帖由 yvonnejesse 於 11-09-17 發表
想飲d有益但唔係中藥苦茶,thx!
有用?




大宅

積分: 4667


3#
發表於 11-9-17 21:51 |只看該作者
人地話有咗之後飲,可以保胎哦


男爵府

積分: 7798


4#
發表於 11-9-17 22:33 |只看該作者

引用:人地話有咗之後飲,可以保胎哦

原帖由 keroppi_JJ 於 11-09-17 發表
人地話有咗之後飲,可以保胎哦
咁bingo 前飲,都應該有益掛





子爵府

積分: 10431


5#
發表於 11-9-17 22:42 |只看該作者
我都想知呢樣有咩用?


男爵府

積分: 6108


6#
發表於 11-9-17 23:22 |只看該作者
bingo前飲?會唔會涼架?
我係涼底,怕唔受得


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


7#
發表於 11-9-17 23:24 |只看該作者
本帖最後由 siutreasure 於 11-9-17 23:24 編輯

中藥趣談~桑寄生

點評

rosaki  thx for sharing!!  發表於 11-9-18 00:18
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2335


8#
發表於 11-9-18 02:33 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-17 23:22
bingo前飲?會唔會涼架?
我係涼底,怕唔受得

我都係寒底, 醫師有開比我飲.


男爵府

積分: 5835


9#
發表於 11-9-18 09:14 |只看該作者

引用:bingo前飲?會唔會涼架?我係涼底,怕唔受得

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-17 發表
bingo前飲?會唔會涼架?
我係涼底,怕唔受得
桑寄生性平,唔涼架




男爵府

積分: 5526


10#
發表於 11-9-18 10:17 |只看該作者
本帖最後由 idykawaii 於 11-9-18 10:19 編輯

係呀, 我最喜歡飲桑寄生蓮子紅棗蛋茶.

通常我會經後飲, 蛋對卵子會好D和靚D. 因為桑寄生性平, 寒熱底都受到.

不過要注意紅棗一定要去核, 無去棗的紅棗好燥的, 唔適合熱底jm.


大宅

積分: 3762


11#
發表於 11-9-18 10:25 |只看該作者

回覆:桑寄生茶有益嗎?JM有冇其他好介紹?

上網search過,係助孕。但都search到有咗頭兩個月唔好飲。




大宅

積分: 2278


12#
發表於 11-9-18 11:49 |只看該作者

回覆:bbnbobo 的帖子

安胎+補腎




男爵府

積分: 7798


13#
發表於 11-9-18 15:41 |只看該作者

引用:上網search過,係助孕。但都search到有咗頭

原帖由 yaya_pig 於 11-09-18 發表
上網search過,係助孕。但都search到有咗頭兩個月唔好飲。
但有JM 話安胎喎係咪講緊bingo頭二個月唔飲得,之後又可以安胎




男爵府

積分: 8049

好媽媽勳章


14#
發表於 11-9-18 17:41 |只看該作者

回覆:idykawaii 的帖子

係怎樣煲的?我通常煲完好"鞋"口,但係人地可以煲得好滑口




大宅

積分: 2278


15#
發表於 11-9-18 20:55 |只看該作者

回覆:morrigan 的帖子

要落埋蓮子先會滑架~




伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 11-9-19 15:19 |只看該作者
idykawaii 發表於 11-9-18 10:17
係呀, 我最喜歡飲桑寄生蓮子紅棗蛋茶.

通常我會經後飲, 蛋對卵子會好D和靚D. 因為桑寄生性平, 寒熱底都受 ...
我用南棗煲, 因為佢唔燥之餘, 仲比紅棗功效更超卓, 你都試下, 或上網search下~~



大宅

積分: 3726

畀面勳章


17#
發表於 11-9-19 16:20 |只看該作者
每個月要飲幾多次


大宅

積分: 3012


18#
發表於 11-9-30 21:34 |只看該作者

回覆:桑寄生茶有益嗎?JM有冇其他好介紹?

我等bingo中…放工都飲左一碗呀!




大宅

積分: 3466


19#
發表於 11-9-30 21:46 |只看該作者

回覆:桑寄生茶有益嗎?JM有冇其他好介紹?

唔涼架!我唔可以食涼既野,我中醫話經期後飲最好,加隻蛋仲有益喎!




大宅

積分: 1965


20#
發表於 11-9-30 22:59 |只看該作者

桑寄生茶有益嗎?JM有冇其他好介紹?

咁即係可唔可以安胎呀?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo