想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4336

畀面勳章


1#
發表於 11-9-19 09:27 |只看該作者
如題!我在產前產後果版post無人答!




珍珠宮

積分: 30303


2#
發表於 11-9-19 14:14 |只看該作者

引用:如題!我在產前產後果版post無人答! +

原帖由 bebe0925 於 11-09-19 發表
如題!我在產前產後果版post無人答!
我見過一個,但佢做左好多嘢...唔知關唔關,你試下search睇下
myphoto.jpg




大宅

積分: 4336

畀面勳章


3#
發表於 11-9-19 15:10 |只看該作者

回覆:qqj 的帖子

唔該曬!買就買左,但又怕唔知有無副作用,未開住!




大宅

積分: 3726

畀面勳章


4#
發表於 11-9-19 16:29 |只看該作者
邊度買,請多多指教,我都想做媽咪


大宅

積分: 4336

畀面勳章


5#
發表於 11-9-19 17:42 |只看該作者

回覆:debbies 的帖子

我係網上search到有個叫,stepken.shop既佢有得賣,我初時幫佢買紅d,原來佢有哩個賣!你可以參考下(我不是賣廣告)我自己都未開黎食,day 46,m小姐未黎!打算等day1先開始!




大宅

積分: 4336

畀面勳章


6#
發表於 11-9-19 17:43 |只看該作者

回覆:qqj 的帖子

唔該曬你!




大宅

積分: 3726

畀面勳章


7#
發表於 11-9-19 18:48 |只看該作者
回覆 bebe0925 的帖子

Thanks ~~願妳得償所願


侯爵府

積分: 24474


8#
發表於 11-9-19 20:26 |只看該作者
我食了兩個月, 第一個cycle 30日, 原本45日, 但冇bingo....現在cycle 2, 今日第14日未排卵


大宅

積分: 4336

畀面勳章


9#
發表於 11-9-19 20:30 |只看該作者

回覆:katrinamama 的帖子

嘩!我想首先經期準左先,我40-50日,人地第二個cycle la 我第一個仲未完!




男爵府

積分: 5372


10#
發表於 11-9-19 20:49 |只看該作者

回覆:有無聽過其他sis食完卵子維新素而bingo架?

我都有買。加埋精子素比c9。因我同他都有點困難,已吃了半個月,一天一次,驚太多不好。但我上星期看我的婦科醫生,比他看,他就叫我唔好吃,話都唔知咩成份。即時停止,只吃他開有關的葯。又浪費錢。好想快點有孕。他說要等多2月試。




大宅

積分: 2708


11#
發表於 11-9-20 15:37 |只看該作者

回覆:有無聽過其他sis食完卵子維新素而bingo架?

我係yahoo買,準備day1食。 但我經期同排卵都好準,駛唔駛食?




洋房

積分: 81


12#
發表於 11-9-20 16:40 |只看該作者
我咁日幫KEN 買紅D , 綠D , 見到有男人同佢買呀


大宅

積分: 2469

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 11-9-20 16:50 |只看該作者
請問可以同排卵藥一起吃?


大宅

積分: 1971


14#
發表於 11-9-20 17:12 |只看該作者

回覆 回覆:leunglingling的帖子

寫明唔可以




大宅

積分: 4336

畀面勳章


15#
發表於 11-9-20 17:51 |只看該作者
day 47 啦今日,仲未黎M

樽野仲未開封


大宅

積分: 1971


16#
發表於 11-9-20 18:22 |只看該作者
bebe0925 發表於 11-9-20 17:51
day 47 啦今日,仲未黎M

樽野仲未開
我覺得. 如果你能confirm今個cycle係無bingo, 可以一試.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo