


一點病徵都冇, 但反覆驗了多次, 結果都一樣. 我俩從來都覺得以對方身體健康為大前題, 於是經友人介紹, 決定以中醫去治此症, 因為中醫才是治本的方法, 而又不傷身
我點會, 講真我真係好愛我個老公! 我成日諗他日我和他都老了, 兩條老嘢咪隠居於新界一間石屋裡面, 即使死咗有冇人理, 都冇打緊! 我倆真正豁出了, 成日去環遊世界, 覺得真的好逍遙自在, 好開心, 只是我那迷信的媽媽時不時同我講: 算命佬話你倆命中注定有得生……..我一定開玩笑般答她: 緊係有得生-----暗瘡囉!:;pppp:
