想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 672


1#
發表於 11-9-22 14:58 |只看該作者
如題, 之前溶了兩粒雪胎, 但只放一粒, 雪返另一粒. 最後唔成功.
現在再做fet, 不知用這粒好, 還是用另外一支 tube, 有兩粒只雪過一次 的 雪胎
Pls share. Thanks.
http://lilypie.com][/url]


大宅

積分: 3812


2#
發表於 11-9-22 22:45 |只看該作者
回覆 bbcathe 的帖子

咦...我都有同樣問題喎~ 因我唔想生孖B, 但雪胎係打孖雪的, 一溶就要溶兩個...但醫生話溶咗係唔可以雪返, 因為個胎會成受唔到~ 妳喺邊間醫院做呀?

不過...比我會溶咗單頭嗰粒先, 得就照放...如唔得的話, 再溶另外兩粒, 一次過放晒佢


別墅

積分: 672


3#
發表於 11-9-28 11:32 |只看該作者
本帖最後由 bbcathe 於 11-9-28 11:54 編輯

咁你成功嗎? 我係廣華做. 不過上次DR無同我講再雪個胎會差d. 我今次問佢先同我講會差d, 不過, ivf Q& A 話如果粒蛋靚就ok.
唉, 我估今次多數唔得.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo