想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 914


1#
發表於 11-9-22 16:15 |只看該作者
請問各位JM打算有BB前有無諗住買保險保障下呢? 依家睇私家閒閒地$1000落樓, 好似我之前衰咗兩次, 夾夾埋埋都洗咗幾皮嘢. 公司個保險又唔包, 出面D保險又有等候期又最少兩皮幾嘢一年, 等候期一年即最少要俾四皮幾嘢仲要明年先可以試孕, 其實買唔買得過呢?


大宅

積分: 3515


2#
發表於 11-9-22 18:21 |只看該作者

引用:請問各位JM打算有BB前有無諗住買保險保障下

原帖由 v110617 於 11-09-22 發表
請問各位JM打算有BB前有無諗住買保險保障下呢? 依家睇私家閒閒地$1000落樓, 好似我之前衰咗兩次, 夾夾埋埋 ...
請問產科都有得買保險?




別墅

積分: 914


3#
發表於 11-9-22 20:56 |只看該作者
回覆 MaryB 的帖子

應該話係一D較premium嘅plan包埋懷孕保障,今日問過兩間,保費真係好甘,買咗都要等一年先俾claim懷孕果類嘅單,但我每次睇婦科都好甘.....


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


4#
發表於 11-9-23 08:32 |只看該作者

引用:回覆+MaryB+的帖子 應該話係一D較premium

原帖由 v110617 於 11-09-22 發表
回覆 MaryB 的帖子

應該話係一D較premium嘅plan包埋懷孕保障,今日問過兩間,保費真係好甘,買咗都要等一 ...
請問包d乜唔包d乜呀?





別墅

積分: 914


5#
發表於 11-9-23 10:08 |只看該作者
回覆 currymama 的帖子

講就好似乜都包, 產前/後檢查, 生仔, 初生BB頭唔知幾多個月都包, 但要join最無敵嘅plan, 同埋最煩係個等候期. 問過"藍+"要二晚幾(即四萬幾先可以生仔), "不怕"就要四萬幾一年 (即刻暈低).... 生仔都唔洗八,九萬啩.

另外個plan仲包洗牙同驗身果D囉.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo